Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2008-06-10, 01:18
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madridsvensken
Jag har varit till Alicante ett flertal gånger och utelivet är väl OK. Om kombinationen hav och party är ett måste så skulle jag rekommendera Valencia istället.

Bästa party stad i Spanien: Jag säger Madrid, inte bara för att jag bor här utan för att maken till utbud har jag inte sett någon annanstans i Spanien. Inget hav i närheten dock.
Många rekommenderar Barcelona, och det är väl en OK stad om man kan stå ut med alla stupfulla engelska turister som är där på svensexa/möhippa, den snobbiga katalanska befolkningen och att de centrala delarna är skabbiga och luktar starkt av urin.


Jag har hört nånstans att det ska finnas 20000 pubar och diverse hak i Madrid. Kan det verkligen stämma?

Visst, jag har aldrig varit i Madrid, därför jag undrar..

20000 låter iförsig väldigt mycket men...
Citera
2008-08-21, 11:00
  #26
Medlem
Madridsvenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pk2
Jag har hört nånstans att det ska finnas 20000 pubar och diverse hak i Madrid. Kan det verkligen stämma?

Visst, jag har aldrig varit i Madrid, därför jag undrar..

20000 låter iförsig väldigt mycket men...

Ber om ursäkt för sent svar...

Jag läste nyligen att det finns 36.000 alkoholtillstånd i Madrid. Så det räcker och blir över.
Citera
2008-08-21, 20:29
  #27
Avstängd
Red_Seas avatar
Benidorm, är inte det något att rekommendera? En stad som ligger vid Medelhavet.
Citera
2008-08-25, 15:06
  #28
Medlem
Madridsvenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red_Sea
Benidorm, är inte det något att rekommendera? En stad som ligger vid Medelhavet.

Benidorm=turistghetto men är det det man vill ha så.
Citera
  • 2
  • 3
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f640318

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback