Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-12, 23:43
  #1
Medlem
armands avatar
har en tidigare kur bakom mig deca , testo en polare på gymmet hade oxar som han gav till mig 16 st har knappt några erfarenheter av orala aas , tränar mma och har ganska slitna leder kan detta hjälpa mig på nått sätt
Citera
2008-03-12, 23:45
  #2
Medlem
wiiiilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av armand
har en tidigare kur bakom mig deca , testo en polare på gymmet hade oxar som han gav till mig 16 st har knappt några erfarenheter av orala aas , tränar mma och har ganska slitna leder kan detta hjälpa mig på nått sätt


ge fan!
Citera
2008-03-13, 00:14
  #3
Medlem
jaannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiiiili
ge fan!
+1
Citera
2008-03-13, 12:54
  #4
Medlem
armands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaannee
+1


va menas med +1
Citera
2008-03-13, 12:59
  #5
Medlem
Blod and Gutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av armand
va menas med +1
han menar nog ge fan! han oxå..
Citera
2008-03-13, 13:03
  #6
Medlem
Blod and Gutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av armand
har en tidigare kur bakom mig deca , testo en polare på gymmet hade oxar som han gav till mig 16 st har knappt några erfarenheter av orala aas , tränar mma och har ganska slitna leder kan detta hjälpa mig på nått sätt
förresten, har du slitna leder ska du käka glukosamin och som nån sa, ge fan i roids. deca kan lindra ledsmärtor dock endast temporärt, du får tillbaka problemen, i värsta fall ännu värre, efter kur.
Citera
2008-03-13, 14:44
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av armand
har en tidigare kur bakom mig deca , testo en polare på gymmet hade oxar som han gav till mig 16 st har knappt några erfarenheter av orala aas , tränar mma och har ganska slitna leder kan detta hjälpa mig på nått sätt
Om du nu måste kura så är det Boldenone (EQ) du ska köra på. Perfekt till folk med kassa leder.

Annars så räcker Glucosamin / MSM långt. Köpes fördelaktigt i Häst/hundshoppar..
Citera
2008-03-13, 16:31
  #8
Medlem
BarneyGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Om du nu måste kura så är det Boldenone (EQ) du ska köra på. Perfekt till folk med kassa leder.

Annars så räcker Glucosamin / MSM långt. Köpes fördelaktigt i Häst/hundshoppar..

Faen! Nu är du där igen o skriver före mig
Citera
2008-03-13, 17:29
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarneyG
Faen! Nu är du där igen o skriver före mig
Börjar bli till en vana
Citera
2008-03-14, 01:22
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av armand
har en tidigare kur bakom mig deca , testo en polare på gymmet hade oxar som han gav till mig 16 st har knappt några erfarenheter av orala aas , tränar mma och har ganska slitna leder kan detta hjälpa mig på nått sätt


Om du har problem med dina leder försök få glucosamin utskrivet på (Recept)

då får du bra mycket bättre grejer än i vanliga apoteks hyllan..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback