En son till en jobbarkompis till mig hade fest när pappan var borta.
Dagen efter när pappan kom hem och skulle städa så började han plocka fimpar utanför trappen.
Och då stötte han på nått som han undrade om jag visste vad det var.
Det var en cylinderformad genomskinlig tub. Tänk er ungefär som filtret på en cigg fast med något kortare diameter. Antagligen i glas. Med små hål i varje ända. Och inuti låg en sorts brun "smet".
Är det någon som har någon aning om vad detta kan vara för något?
En son till en jobbarkompis till mig hade fest när pappan var borta.
Dagen efter när pappan kom hem och skulle städa så började han plocka fimpar utanför trappen.
Och då stötte han på nått som han undrade om jag visste vad det var.
Det var en cylinderformad genomskinlig tub. Tänk er ungefär som filtret på en cigg fast med något kortare diameter. Antagligen i glas. Med små hål i varje ända. Och inuti låg en sorts brun "smet".
Är det någon som har någon aning om vad detta kan vara för något?
är det möjligtvis inte sånt som folk röker hasch / crack ur, i usa?
Var bor du?? Var det stålull i botten eller bara ett konformat glas filter...
Crack röks genom glaspipor annars vanligt hasch om det är en glaspipa gjord som en kon (chillum) men det måste finnas ett hål att pula ner kolat om det är en crackpipa.....
Det var inte avbrutet.
Längden var kanske 15mm-20mm långt och 4-5mm i diameter.
Och det var 2 små hål i varje ända.
Sen vet jag inte om det luktade, jag har bara fått det beskrivet.
Det var inte avbrutet.
Längden var kanske 15mm-20mm långt och 4-5mm i diameter.
Och det var 2 små hål i varje ända.
Sen vet jag inte om det luktade, jag har bara fått det beskrivet.
Jag bor i Hälsingland.
Då är det med största sannolikhet sk dödsknark det handlar om.
ja e det stålull i botten är är crack min gissning men som sagt det är omöjligt att säga vad det är om man inte får testa det...Kan ju vara ett godis rör..
Jag tänkte väl att det inte finns i hela sverige men det du beskriver låter som en crackpipe.. Det går att koka ganska lätt hemma också men koka kola o göra crack känns jävligt getto bara snorta skiten slöseri om man inte har mycket...
Tror han är oseriös. Själv satsar jag på någon form av rökdon för cannabis. Har inte kunnat fatta tråden så mycket men gissar iaf på det för jag är självsäker och stenad.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!