Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-03-09, 01:31
  #1
Medlem
6.10s avatar
Flörtar lite med en tjej på distans. Har den senaste tiden fått mer eller mindre "vågade" (läs: halvnakna) bilder på mobilen. Något som jag bett om och givetvis uppmuntrar. Hur som helst. Nu undrar jag: förväntas jag skicka bilder på Mej själv, i och med detta?
Citera
2008-03-09, 01:33
  #2
Medlem
chucknorris_s avatar
Du förväntas lägga ut dom här
Citera
2008-03-09, 01:34
  #3
Medlem
supermassives avatar
Nej. Du ska skicka vidare bilden med hennes nummer till dina närmsta vänner och din mamma och skriva att hon endast tar 2.50 i timmen.
Citera
2008-03-09, 01:34
  #4
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6.10
Flörtar lite med en tjej på distans. Har den senaste tiden fått mer eller mindre "vågade" (läs: halvnakna) bilder på mobilen. Något som jag bett om och givetvis uppmuntrar. Hur som helst. Nu undrar jag: förväntas jag skicka bilder på Mej själv, i och med detta?

Nej men du ska få tips.


Ge henne komplimanger men se till så att de inte låter klistrade. Var (framstå inte) inte "snäll" pojke mot henne.

Mycket nöje.
Citera
2008-03-09, 01:53
  #5
Medlem
Belle de jours avatar
Vill du skicka en bild på dig själv, eller vill du att hon fyller mobilen med bilder på andra snubbar?
Citera
2008-03-09, 02:03
  #6
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belle de jour
Vill du skicka en bild på dig själv, eller vill du att hon fyller mobilen med bilder på andra snubbar?

En tjej som skickar vågade bilder till en kille har nog oftast en hel del bilder på olika snubbar i sin telefon skulle jag gissa. Men vem vet. Hon kanske är en utav de få som skickar bilder endast till honom i hopp om att de någon gång ska träffas.

Tjejen verkar vara lite slampig som skickar halvnakna bilder på sig till en nästintill okänd kille. Det är något jag aldrig skulle göra. Men om hon är intresserad av dig TS så är det bara att ta för dig!
Citera
2008-03-09, 02:07
  #7
Medlem
Belle de jours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
En tjej som skickar vågade bilder till en kille har nog oftast en hel del bilder på olika snubbar i sin telefon skulle jag gissa. Men vem vet. Hon kanske är en utav de få som skickar bilder endast till honom i hopp om att de någon gång ska träffas.

Tjejen verkar vara lite slampig som skickar halvnakna bilder på sig till en nästintill okänd kille. Det är något jag aldrig skulle göra. Men om hon är intresserad av dig TS så är det bara att ta för dig!

Ja antingen är hon slampa eller så vill hon ha TS. Men hade det vart jag som skickade bilderna så skulle jag nog vilja ha nån tillbaka.
Citera
2008-03-09, 03:00
  #8
Medlem
6.10s avatar
Hmmmm..

Citat:
Tjejen verkar vara lite slampig som skickar halvnakna bilder på sig till en nästintill okänd kille. Det är något jag aldrig skulle göra. Men om hon är intresserad av dig TS så är det bara att ta för dig!
Vi känner allt varandra ganska bra. Har hållt på och flörtat fram och tillbaka de senaste 2-3 åren. Vad betyder TS?

Citat:
Ja antingen är hon slampa eller så vill hon ha TS. Men hade det vart jag som skickade bilderna så skulle jag nog vilja ha nån tillbaka.
Kan nog tro hon är lite utav en slampa. I ordets positiva bemärkelse Hmmm. Grejen är den att jag är överviktig och ej kan tänka mig att någon kan bli upphetsad av min lekamen . En ansiktsbild, ok. Men kroppen är bara bedrövlig. Men det är i och för sig Min åsikt.
Citera
2008-03-09, 05:11
  #9
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6.10
Vi känner allt varandra ganska bra. Har hållt på och flörtat fram och tillbaka de senaste 2-3 åren. Vad betyder TS?

Kan nog tro hon är lite utav en slampa. I ordets positiva bemärkelse Hmmm. Grejen är den att jag är överviktig och ej kan tänka mig att någon kan bli upphetsad av min lekamen . En ansiktsbild, ok. Men kroppen är bara bedrövlig. Men det är i och för sig Min åsikt.

Hon kanske gillar lite myspäck?

Som sagt, det förväntas att du publicerar bilderna här, annars kan vi inte hjälpa dig.

Men om hon känner dig så vet hon att du är fet? Skit i det för fan, det är manligt med kagge! Tuffa grabbar väger över 90.

Men visst, en vågad helkroppsbild på dig iförd endast lädertanga är kanske lite väl vågat..

Men om brudjävlarna på olika forum och i olika delar av världen kan fuska med vinklar, manipulation och photoshop så kan väl du också?

Go crazy!

TS = Trådskaparen
Citera
2008-03-09, 11:53
  #10
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chucknorris_
Du förväntas lägga ut dom här
Haha
Citera
2008-03-09, 12:10
  #11
Medlem
Mahhbechhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chucknorris_
Du förväntas lägga ut dom här

Haha jävlar, jag trodde det var jag som hade skrivit det inlägget. Hur länge har du haft den avataren?
Citera
2008-03-09, 13:13
  #12
Medlem
chucknorris_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahhbechh
Haha jävlar, jag trodde det var jag som hade skrivit det inlägget. Hur länge har du haft den avataren?
höh vafan. Tror jag satte den som avatar eftersom det var den enda bilden jag hade på skrivbordet på jobbdatorn. Och det var samtidigt när jag registrerade mig. D.v.s. juni 2007 ungefär!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback