Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-08, 15:45
  #1
Medlem
-TnT-s avatar
Varför drabbas jag av detta? spelet är installerad korrekt. Men när jag trycker på ikonen på skrivbordet blir skärmen svart och det verkar precis som om introt skall börja till spelet men plötsligt slås det ner och jag får ett fel meddelande med följande(Fronlines har stött på ett fel och måste avslutas) mycket ireterande jag har testat att ladda ner en ny crak med samma händer där.
något tipps på vad det kan vara.

Korekt namn Frontlines.Fuel.of.War.PROPER-ViTALiTY.


och svar ja min dator klarar av system kraven till spelet.

tack på förhand!
Citera
2008-03-08, 15:50
  #2
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
är det nerladdad version så är det mycket möjligt att det krashar, köp spelet ist. så kommer det inte att krasha, jag lovar
Citera
2008-03-08, 15:50
  #3
Medlem
edit: nvm, läste inte OP ordentligt.
Citera
2008-03-08, 17:08
  #4
Medlem
skuurts avatar
Jävligt OT men,synd att det inte funkar för det är verkligen ett riktigt najs spel!
Citera
2008-03-11, 09:09
  #5
Medlem
Thaiboxarns avatar
Jag köpte spelet och det crashar för mig också, när jag trycker på ikonen så blir skärmen svart..ungefär som om introt ska starta, och efter 3 sekunder så startar datorn om sig..va fan är det för fel :P ? Jag gick tillbaka till affären som sålde spelet, och dom sa att jag bara skulle installera om det, men det funkar ändå inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback