Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-08, 13:37
  #1
Avstängd
Bajscalles avatar
Jag var inne i stan idag och till min Förvåning ser jag en grupp på kanske 15stk nazzar stå på torget och demonstrerade :S. Vad tänker dessa människor i en sån här liten stad som varberg där nästan alla känner alla. Förväntar dom sig att dom kan gå här helt lugna när befolkningen består utav 30% invandrare som gjärna vill sparka in pannbenet på någon av dom.

Jag vill bara veta vad ni tänker när ni Demonstrerar i små grupper i småstäder?
Citera
2008-03-08, 13:44
  #2
Medlem
tzjs avatar
Jag såg inga demonstranter när jag var och handlade nyss...
30% invandrare i Varberg? Då har jag missat något.
Citera
2008-03-08, 21:11
  #3
Medlem
Gå och lägg dig bajscalle.
Citera
2008-03-08, 21:23
  #4
Medlem
hehe ja jag va med inne i stan o såg inget alls
Citera
2008-03-09, 05:43
  #5
Medlem
FDGs avatar
http://www.den-svenske.com/txt/2008-..._varberg.shtml
Citera
2008-03-09, 06:00
  #6
Medlem
tzjs avatar
Hoppsan...

Då får vi se hur mycket vänsterpropaganda det är uppsatt eller klottrat kring fästningen i morgon.
Citera
2008-03-09, 10:49
  #7
Medlem
Kingen_kings avatar
Starta ett nyckeluppror som det har gjorts i Nyköping.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=636588
Citera
2008-03-09, 12:55
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajscalle
Jag var inne i stan idag och till min Förvåning ser jag en grupp på kanske 15stk nazzar stå på torget och demonstrerade :S. Vad tänker dessa människor i en sån här liten stad som varberg där nästan alla känner alla. Förväntar dom sig att dom kan gå här helt lugna när befolkningen består utav 30% invandrare som gjärna vill sparka in pannbenet på någon av dom.
Jag vill bara veta vad ni tänker när ni Demonstrerar i små grupper i småstäder?


Hände det något då?
Citera
2008-03-09, 18:46
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bajscalle
Jag var inne i stan idag och till min Förvåning ser jag en grupp på kanske 15stk nazzar stå på torget och demonstrerade :S. Vad tänker dessa människor i en sån här liten stad som varberg där nästan alla känner alla. Förväntar dom sig att dom kan gå här helt lugna när befolkningen består utav 30% invandrare som gjärna vill sparka in pannbenet på någon av dom.

Jag vill bara veta vad ni tänker när ni Demonstrerar i små grupper i småstäder?

Var dom där 15 min eller längre? Det är ju inte så svårt att undvika spö om man bara är där några minuter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback