Tänkte åka iväg och ta lite bilder runt sthlm idag, järnvägar och industrier är intressant, men även annat sevärt och fotovärt.
Tips på bra platser mottages tacksamt!
De flesta platser i stan är väl ganska vackra på kvällen, eller läskiga beroende på vart du går. Kan du komma upp lite och fota en vy över staden på kvällen blir det en pangbild. Själv har jag fotat en del kring huvudsta-trakten och fått en del häftiga panoraman över stan.
Är du mer inne på att fota byggnader eller speciella områden är soptippar/fabriker att rekommendera
Om du är på jakt efter nerlagda industrier och dyl. så hänvisar jag dig till "Urban exploration" tråden
ett tips här och nu är att du ska bege dig till St.eriksbron, och går ner under den. fick priset som sveriges smutsigaste plats för något år sen har jag för mig
Jag är mycket för att plåta industriella saker, betong, street etc. Några sköna platser jag har erfarenhet av är väl slussen, under vissa broar och t-banan. Kör med lång slutartid nere i t-banan så kan du få till riktigt shyssta bilder, bara att testa sig fram.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!