2008-03-08, 12:06
Medlem
Tänkte åka iväg och ta lite bilder runt sthlm idag, järnvägar och industrier är intressant, men även annat sevärt och fotovärt.
Tips på bra platser mottages tacksamt!
Citera
2008-03-08, 12:22
Medlem
Lövsta soptipp i hässelby. Där finns det massa övergivna byggnader och en stor cistern man kan gå in i.
Citera
2008-03-08, 12:32
Medlem
iquits avatar
Centralstation på kvällen?
Bron över slussen?
Citera
2008-03-08, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankil35
Lövsta soptipp i hässelby. Där finns det massa övergivna byggnader och en stor cistern man kan gå in i.

Är hela soptippen övergiven eller bara delar av den? Finns där folk som blir sura om man smyger omkring?
Citera
2008-03-08, 12:37
Medlem
at1905s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iquit
Centralstation på kvällen?
Bron över slussen?

Jag skulle vilja säga under den bron, på gamla stans sida..
Citera
2008-03-26, 19:56
Medlem
Dancerboys avatar
De flesta platser i stan är väl ganska vackra på kvällen, eller läskiga beroende på vart du går. Kan du komma upp lite och fota en vy över staden på kvällen blir det en pangbild. Själv har jag fotat en del kring huvudsta-trakten och fått en del häftiga panoraman över stan.

Är du mer inne på att fota byggnader eller speciella områden är soptippar/fabriker att rekommendera
Citera
2008-04-13, 19:16
Medlem
CosMoes avatar
Om du är på jakt efter nerlagda industrier och dyl. så hänvisar jag dig till "Urban exploration" tråden

ett tips här och nu är att du ska bege dig till St.eriksbron, och går ner under den. fick priset som sveriges smutsigaste plats för något år sen har jag för mig
Citera
2008-04-13, 21:39
Medlem
rappahs avatar
Jag är mycket för att plåta industriella saker, betong, street etc. Några sköna platser jag har erfarenhet av är väl slussen, under vissa broar och t-banan. Kör med lång slutartid nere i t-banan så kan du få till riktigt shyssta bilder, bara att testa sig fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in