Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-03-08, 00:37
  #1
Medlem
chamaemoross avatar
Hejsan alla kära flashbackare!
Idag låg jag och tjejen och myste riktigt väl och hon var relativt berusad. Hon sa till mig "jag är oskuld och jag vill inte ha sex förrens jag gifter mig."
Detta var då i hennes mening en total avslöjning som var hennes största hemlighet och eftersom hon är 18 år och jag 21 så vet jag inte riktigt vad jag vill.
Jag vill ju definitivt ha sex efter en månads dejtning men det verkar hon inte vilja ha. Jag älskar verkligen min flickvän och försöker fortfarande förstå hennes "kristna" religiösa budskap. Tyvärr så är det kanske inte/är värt att bryta förhållandet med henne eftersom jag har så starka känslor.
Hur tycker ni jag ska göra? Hur fan ska jag kunna "make love" med henne om hon vill vara gift först?
Jag mår verkligen illa av detta, jag är helt förtvivlad. SNÄLLA! hjälp och ge tips till mig!!
Citera
2008-03-08, 00:40
  #2
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chamaemoros
Hur fan ska jag kunna "make love" med henne om hon vill vara gift först?
Jag mår verkligen illa av detta, jag är helt förtvivlad. SNÄLLA! hjälp och ge tips till mig!!

Du har väl i princip två val:
1) gift dig med henne
eller 2) dumpa henne.

Om du verkligen anser dig älska henne väljer du alternativ 1, om du bara tycker om henne i största allmänhet väljer du alternativ 2.

Se; så enkelt löser man problem.
Citera
2008-03-08, 00:41
  #3
Medlem
OneUps avatar
Kan hon fortfarande idka oralsex och petting?

Om inte, gå vidare.

Gör det ivf förresten, allvarligt talat sex är ändå en så stor del i förhållandet. Då jämför jag med mig själv och mina kompisar, och dig verkar det som.
Citera
2008-03-08, 00:43
  #4
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chamaemoros
Hejsan alla kära flashbackare!
Idag låg jag och tjejen och myste riktigt väl och hon var relativt berusad. Hon sa till mig "jag är oskuld och jag vill inte ha sex förrens jag gifter mig."
Detta var då i hennes mening en total avslöjning som var hennes största hemlighet och eftersom hon är 18 år och jag 21 så vet jag inte riktigt vad jag vill.
Jag vill ju definitivt ha sex efter en månads dejtning men det verkar hon inte vilja ha. Jag älskar verkligen min flickvän och försöker fortfarande förstå hennes "kristna" religiösa budskap. Tyvärr så är det kanske inte/är värt att bryta förhållandet med henne eftersom jag har så starka känslor.
Hur tycker ni jag ska göra? Hur fan ska jag kunna "make love" med henne om hon vill vara gift först?
Jag mår verkligen illa av detta, jag är helt förtvivlad. SNÄLLA! hjälp och ge tips till mig!!

Men för SATAN människa, är du född igår?

Du har hittat en 18-årig oskuld, det är ta mig fan mer ovanligt än att se Mona Sahlin skjuta tjack! Gläd dig och jubla!

Det hela är enkelt, spela du bara med på hennes religiösa (skitsnack att det är det som ligger bakom, problemet ligger i att hon har ett saftigt madonnakomplex, hon vill vara riktigt fin) ställningstagande och var Mr. Forgiving en tid.

Vilken religion tillhör hon? Kan hon supa så kan hon fan knulla också..

Men skitsamma, poängen är att hennes precis som alla andra hyndors fasad till sist kommer att rämna, och då ligger du där med FB-dasen redo!

Se bara till att hon rakar sig ordentligt innan.

Nej men seriöst, ta inte alltför hårt på detta, hon kommer i sinom tid att släppa sitt körsbär, det bästa du kan göra är ju att vara Mr. Understanding och Mr. Mellow och runka livet ur dig under tiden.

Självklart ser du till att skända henne rejält i tvåan innan du går loss på fisken, det blir garanterat ett minne för livet..
Citera
2008-03-08, 00:48
  #5
Medlem
Pbergs avatar
Se bara till att kåta upp henne under en längre tid, då kanske hon inte kans stå emot tillslut. Citerar Golge Jacobsson "Alla kvinnor är kåta".
Citera
2008-03-08, 00:54
  #6
Medlem
kayoniks avatar
Har du redan hunnit älska henne efter en månads dejting? shit..
Citera
2008-03-08, 00:55
  #7
Medlem
DDKs avatar
ÄR det ett kristet religiöst budskap eller bara en vanlig föresats (som vägen till helvetet är stenlagd med, BTW)?

Mitt förslag är *surprise!!!!* att snacka med henne när ni båda är nyktra och ta reda på mer. Vidhåller hon att hon inte vill knulla förrän hon är gift så är det äktenskap eller foten som gäller.
Citera
2008-03-08, 00:55
  #8
Medlem
The Masters avatar
Vad är det som säger att det är religiösa skäl som gör att hon vill vänta? Och för övrigt så tycker jag att om sex är så viktigt för dig så dumpa henne och skaffa en slampa som inte vill annat än att knulla. Men har du djup kärlek för din tjej så talar ni med varandra när ni båda är nyktra.

Det kanske grundar sig i dålig självkänsla och det tar sig uttryck i att hon skyller på något praktiskt.

Du är fortfarande ung, men jag kan säga så här. Intimitet betyder inte enbart att ha samlag, det betyder att dela med sig från det innersta rent känslomässigt och spirituellt.

Detta kommer du att förstå senare i livet när du landat lite.
Citera
2008-03-08, 00:56
  #9
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DDK
ÄR det ett kristet religiöst budskap eller bara en vanlig föresats (som vägen till helvetet är stenlagd med, BTW)?

Ge henne en rejäl föresats i ansiktet!

Som sagt, kåta du bara upp henne så mycket du kan, men självklart på ett oskyldigt sätt..
Citera
2008-03-08, 00:58
  #10
Medlem
kayoniks avatar
Som någon ciderade ovan: "alla kvinnor är kåta" och det stämmer.
speciellt när dem är berusade.. heh..
Citera
2008-03-08, 01:00
  #11
Medlem
slabadans avatar
Spring och vänd Dig icke om. Religion är det yttersta fördärvet och i detta läge skyller hon på sin religion för att slippa ligga med Dig.

Nej, det där är inget att hållas med.
Citera
2008-03-08, 01:06
  #12
Medlem
Nirps avatar
Hon vill inte köra i tvåan då? Det är ju många religiösa som enbart tar den där innan äktenskapet, tycker att du ska se om hon är öppen för förslaget.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback