Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-03-07, 22:15
  #1
Medlem
Vad ångrar ni absolut mest ni gjort undet t.ex ett förhållande? Kanske ångrade du att du aldrig frågade ut den där tjejen 10 år sen osv....Dela med er era dåliga beslut.
Citera
2008-03-07, 22:17
  #2
Avstängd
Fnuttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag_Är_inte_Du
Vad ångrar ni absolut mest ni gjort undet t.ex ett förhållande? Kanske ångrade du att du aldrig frågade ut den där tjejen 10 år sen osv....Dela med er era dåliga beslut.

Jag ångrar att jag stannade i ett förhållande längre än vad som var bra för mig.

Annars ska man inte ångra så mycket. Det är bättre att lära sig utav det man har gjort och försöka göra annorlunda nästa gång.
Citera
2008-03-07, 22:20
  #3
Medlem
stillsams avatar
Jag ångrar att jag inte tog varningssignalerna på allvar i ett tidigare förhållande.. Istället bortförklarade jag alla tecken ända tills jag hittade mitt ex i en obekväm ställning med en annan kille..
Citera
2008-03-07, 22:20
  #4
Medlem
Henrik Sordins avatar
Kanske inte det jag ångrar allra mest, men ändå en grej jag ångrar sjukt mycket:

Att jag inte gjorde slut med min flickvän innan jag åkte på ytbytesår. Det slutade med otrohet och brustna hjärtan, och hon förtjänade bättre än så.
Citera
2008-03-07, 22:21
  #5
Medlem
MajkenMajkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag_Är_inte_Du
Vad ångrar ni absolut mest ni gjort undet t.ex ett förhållande? Kanske ångrade du att du aldrig frågade ut den där tjejen 10 år sen osv....Dela med er era dåliga beslut.

Jag ångrar att jag inte var kvinna nog att ta en diskussion med mannen jag blev kär i för typ ett år sen om vad som höll på att hända mellan oss. Hade jag gjort det så hade det kanske kunnat hända vid en bättre tidpunkt. Nu blev det pannkaka, tårar och sorg.
Citera
2008-03-07, 22:25
  #6
Medlem
The Masters avatar
Jag ångrar att jag stannade kvar 10 år för länge i mitt 10åriga äktenskap. Nej, man skall aldrig se bakåt, utan ta lärdom av det du har gått igenom gott som ont och utvärdera.

Jag vågade inte göra slut, jag vart dumpad pga att jag hade börjat utveckla för mycket känslor, så nu vet jag att kvinnor vill ha lejon ute i samhället medans man skall vara en nallebjörn i hemmets trygga vrå. Men inte för mycket nallebjörn för då blir man dumpad efter 10 år.....

Bitter? Jag? Nej då......
Citera
2008-03-07, 22:44
  #7
Medlem
skalman1973s avatar
Tja låt oss iskallt konstatera att just vara snäll och trevlig vinner man inga poäng på Så snäll och trevlig är jag numera bara när jag är kåt
Citera
2008-03-07, 22:47
  #8
Medlem
MajkenMajkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Tja låt oss iskallt konstatera att just vara snäll och trevlig vinner man inga poäng på Så snäll och trevlig är jag numera bara när jag är kåt

För att slippa ligga?
Citera
2008-03-07, 22:49
  #9
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnutten
Annars ska man inte ångra så mycket. Det är bättre att lära sig utav det man har gjort och försöka göra annorlunda nästa gång.

Kan inte göra annat än instämma. Det brukar kunna lösa sig till det bättre även om man inte tror det just då. Jag tänker på en tjej jag verkligen älskade men gjorde slut med för att jag skulle börja studera. Nu många år senare har jag hoppat av mina studier och är tillbaka på liknande jobb jag hade när jag lämnade henne, men med den skillnaden att jag är fri att jobba så mycket jag vill.
Det kunde ha varit betydligt värre.
Citera
2008-03-07, 22:54
  #10
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenMajken
För att slippa ligga?
Bra fråga Nja jag var tydlig nog Bara du som var blond
Citera
2008-03-07, 23:01
  #11
Medlem
MajkenMajkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Bra fråga Nja jag var tydlig nog Bara du som var blond

Well, lite solblekt på sommaren kanske

OnT: "Non je ne regrette rien". Näe, kanske dumt att ångra sig för man kan inte vrida tillbaka klockan och det ändå gjort det till den man är idag. Men om man anar att man sumpade nåt som var unikt och bara kommer hända en gång i ens liv, iaf potentiellt, då ska man få unna sig lite rejäl ånger. Det är terapeutiskt, Iaf för mig.
Citera
2008-03-07, 23:08
  #12
Medlem
FoxHounds avatar
Har fortfarande ångest över att jag inte berättade för tjejen jag var kär i när jag gick i 9an hur jag kände.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback