Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2008-03-09, 15:33
  #61
Medlem
Svampfests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkie
Vad är att lägga sig platt? Att inte gripa folk på måfå? Det krävs bevis.

Här får jag faktiskt be om ursäkt, jag vart mystiskt ordblind och läste meningen För att ingen enskild person skulle pekas ut.

Mitt misstag, du har helt rätt här.
Citera
2008-03-09, 16:04
  #62
Medlem
sibbanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Hmmm, inte enkelt att vara polis idag.

Vem fan vill va polis..... Antagligen de som våldtagits av farsan som små och sen måste få ut sina perversiteter genom att tracka och misshandla folk och tror sig vara svintuffa bara för att dom har en s.k. uniform på sig.
Fyfan polisen sug min kuk!
Citera
2008-03-09, 16:51
  #63
Medlem
piratkaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Vem fan vill va polis..... Antagligen de som våldtagits av farsan som små och sen måste få ut sina perversiteter genom att tracka och misshandla folk och tror sig vara svintuffa bara för att dom har en s.k. uniform på sig.
Fyfan polisen sug min kuk!


Hahaha... Poliser fungerar precis som vilka människor som helst, är du trevlig är de trevliga tillbaka, är du en idiot är de idioter tillbaka.

Och jag förvånas inte över att de poliser du haft kontakt betett sig som det sistnämnda.
Citera
2008-03-09, 18:56
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Att de går på väktare både förstår och stödjer jag men snutar... Nej. Det är väl för få ungdomsgårdar...

En väktare gör mindre väsen av sig och man märkar nästan aldrig av dom. En polis ser man på stan varje helg och dom spelar gärna Allan. Hellre stödjer jag dom att attackera polisen eftersom det e dom som är dom stora maktmissbrukarna. En väktare gör knappast detta och förstår inte varför en väktare ska få lida då.
Citera
2008-03-10, 03:31
  #65
Medlem
Andolorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casanovan
vanliga jävla pojkbus.




Är det du Jerzy?

Pojkbuset kan lätt utvecklas till infernon likt de i Paris.
Så är det då inte bättre att bus-pojkarna får sig en tillsägelse innan det går så långt?
Citera
2008-03-10, 06:08
  #66
Avstängd
Casanovans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andoloria
Är det du Jerzy?

Pojkbuset kan lätt utvecklas till infernon likt de i Paris.
Så är det då inte bättre att bus-pojkarna får sig en tillsägelse innan det går så långt?



Tillsägelse ja.
Men många av idioterna som skrivit i denna tråden vill ha rena rama SWATstormningarna.

Och förväxla mig inte med en kroknäsa jävla WT-pojke.
Citera
2008-03-20, 23:51
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casanovan
Till er som tagit upp cops i tråden.
Spela in det så det blir som ett svenskt avsnitt av den hysteriska serien " cops ".
Först sitter Arkie ensam i en bil och talar " Jag har varit polis i 10 år och min far har varit polis och farfar , och alla män i vår släkt har varit poliser, så det igger i generna " sedan säger han vi har fått larm på XXXXX i Göteborg.
Så springer han ut ur bilen och begär förstärkning.
Kommer 20 poliser till, först springer dom efter 2 trettonåringar som ni identifierar som " yngre män med mellanöstern ursprung " efter att ni har kollat deras deras fickor efter crack samt ägg tar ni in båda två till häktet efter att ha hittat ICA's kravmärkta ägg på en av dom.
2 är nu gripna för att ha gjort Göteborg osäkert och medborgarna otrygga, nu är det fler ligister kvar som dina kollegor ska ta hand om.
Sedan får ni inte glömma att ni ska få allt att verka 100 gånger värre än vad det egentligen är, dragna pistoler måste ni ha och ni måste ha i åtanke att efter dessa två ägg har hittats hos den ena ligisten då måste den andra lägga sig på marken med händerna på ryggen då ska du Arkie fråga " har ni rökt brajj " Sedan oavsett utgången så ska någon polis titta rakt in i kameran och säga stolt " Jag känner mig stolt över att vi utför vårt jobb och gör samhället tryggt " Naturligtvis ska allt detta ske med solglasögon på huvudet för en bättre machoeffekt.
Som sagt jag tycker dessa rötägg som i 12-13års-åldern borde spärras in på livstid och aldrig mer släppas ut, dom ska också torteras rejält i häktet.
Jag är ganska säker att minst 90% av dom är ättlingar till terrorister.
Ahmed 12 år som tycker att gäng är coola har ju säkert någon samverkan med både Hamas och övriga terroristgrupperingar, han är trots allt muslim och sådana vet vi hur dom är.
Det vi dock inte vet är att självaste Måna Muslim är en frekvent besökare av dessa områden, och en fågel viskade i mitt öra att denna Mona Sahlin själv kastade ett ägg ( som hör och häpna, INTE var kravmärkt ).
Ännu en dag är avvärkad för lagens långa arm....
Bad boooysss what you gonna do ....


Att ni inte skäms, fullvuxna män och kvinnor över 20 år sitter och bölar över vanliga jävla pojkbus.



Ja då alla dessa 13åringar är grova pimps och dealers hela högen, tror säkert varrenda en av dom sitter på ett halv KG röka alternativt kokain om han haft en bra sommar.
Seriöst vad är det för jävla pajasar dom anställer som poliser idag?
Tror du på fullaste allvar att dessa småbarna försörjer sig med någon kriminalitet?
Möjligtvis i senare skede av livet men detta är för fan folk som inte äns är straffmyndiga.

Tycker nog att gränsen för "pojkbus" har passerats för ganska längesen, när ett gäng 16-20 åringar göra inbrott för att tillkalla väktare endast för att attackera dom med molotovs/stenar - Eller vad tycker du?
Citera
2008-04-13, 15:52
  #68
Medlem
sibbanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten
Hahaha... Poliser fungerar precis som vilka människor som helst, är du trevlig är de trevliga tillbaka, är du en idiot är de idioter tillbaka.

Och jag förvånas inte över att de poliser du haft kontakt betett sig som det sistnämnda.

Tro mig, jag har haft kontakt med poliser av olika slag.
Och vid de flesta tillfällen har det varit en aggressiv och otrevlig attityd från början. Men det är klart, det beror ju på vad snuten rycker ut för.
Är det för att en villa slagits sönder av narkotika/alkoholpåverkade ungdomar förstår jag att polisen inte har en trevlig attityd

Sorry att jag spela över lite i mitt förra inlägg, hade en dålig dag.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback