Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-05, 16:46
  #1
Medlem
Calico Jacks avatar
Som rubriken lyder, förederar ni bad motherfuckers-killar (som ser bra ut) eller söta killar (som är snygga men mesiga)?
Vilka av dessa skulle göra er fuktigast mellan benen?
Citera
2008-03-05, 16:47
  #2
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Som rubriken lyder, förederar ni bad motherfuckers-killar (som ser bra ut) eller söta killar (som är snygga men mesiga)?
Vilka av dessa skulle göra er fuktigast mellan benen?

Jag gillar båda jag!
Citera
2008-03-05, 18:44
  #3
Medlem
Thetawaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Som rubriken lyder, förederar ni bad motherfuckers-killar (som ser bra ut) eller söta killar (som är snygga men mesiga)?
Vilka av dessa skulle göra er fuktigast mellan benen?


Hm, ett mellanting. De hårda killarna är så jävla jobbiga att ha i sin närhet oftast. Allt blir till konfilkter runt dem, men de mjuka killarna å andra sidan... Är en kille för mesig så händer det ingenting mellan benen.
Citera
2008-03-05, 19:23
  #4
Avstängd
Fnuttens avatar
Jag gillar oftast män som ser lite hårda ut på utsidan, men som är mesiga på insidan.
__________________
Senast redigerad av Fnutten 2008-03-05 kl. 19:28.
Citera
2008-03-05, 19:27
  #5
Medlem
jandis avatar
jag gillar inte bad boys, dom brukar inte ha så mycket innanför pannbenet + en hel del bagage och pågående problem. jävligt osexigt. så jag väljer väl söta mesiga killar, isf.
Citera
2008-03-05, 19:34
  #6
Avstängd
Saxon_Flixs avatar
Ja de säger väl att de ill ha mjuka killar. Men i praktiken går de med de hårda. Han ska vara dum mot de också så att de känner att de är den "goda".
Självklart kommer ludren att förneka detta, t om för sig själva.
Citera
2008-03-05, 19:36
  #7
Medlem
Belle de jours avatar
Ska jag bara bli fuktig mellan benen så är det bad mother fuckers som gäller, men ska man behålla dem och kanske få ett fungerande förhållande vill jag ha nåt mellanting...
Citera
2008-03-05, 20:43
  #8
Medlem
lolitans avatar
bad boys helt klart..men om man vill ha något seriöst så blir det den mesige
Citera
2008-03-05, 21:11
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandyWest
Vet och vet, enligt mina egna empiriska studier har jag ännu inte stött på en gudinna här.

Du kanske föredrar att killarna här på FB svarar ;-)

Men som tjej säger jag att Bad boys kan vara djäkligt sexiga tills man inser att de inte har något att säga. Då faller liksom sexigheten. En kille med sunt självförtroende (ett riktigt sådant, inget pålagt) som är nöjd med sig själv och som kan ge ärliga komplimanger och bjuda på sig själv är det sexiga som håller i längden. Men en kvinna måste erövras varje dag....Hårt jobb, men det är värt besväret om man vill ha en gudinna i sängen!
Citera
2008-03-05, 22:14
  #10
Medlem
MajkenMajkens avatar
Eftersom vi pratar erotik och sex så svarar jag:

Hård

Kille, Kuk, Kropp
Citera
2008-03-05, 22:28
  #11
Medlem
Tolvans avatar
Jag gillar smarta och ambitiösa killar som följer lagen.
Citera
2008-03-05, 23:45
  #12
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag gillar smarta och ambitiösa killar som följer lagen.


Misstag nummer 1, en behöver inte vara kriminell bara för att man ser hård ut!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback