2008-03-03, 18:35
Medlem
Psychopatricks avatar
Jag är på jakt efter en hemsida eller liknande där man kan skriva in vad man har i kylskåpet så genererar den ihop vad man kan laga för maträtter! Borde ju finnas eller?
Citera
2008-03-03, 18:36
Medlem
Rauzs avatar
http://www.tasteline.com/default.ns?lngItemID=1176
Citera
2008-03-03, 18:38
Medlem
Psychopatricks avatar
Den fungerar inte, man skriver in 4 st ingredienser men då lägger den till massa annat som man inte har hemma?!
Citera
2008-03-03, 18:43
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatrick
Den fungerar inte, man skriver in 4 st ingredienser men då lägger den till massa annat som man inte har hemma?!
Låter som den fungerar då? Finns nog nästan inga riktiga rätter som du kan laga på endast fyra ingredienser inkl. kryddor.

Koka soppa på en spik vettja.
Citera
2008-03-03, 18:44
Medlem
Psychopatricks avatar
Ja.g menar inte så, jag har ju massa fonder, soja, matlagningsgrädde osvosv men jag har ju kanske inte just det som står i dom recepten man får upp.
Citera
2008-03-03, 18:53
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatrick
Ja.g menar inte så, jag har ju massa fonder, soja, matlagningsgrädde osvosv men jag har ju kanske inte just det som står i dom recepten man får upp.
Jaha - vet faktiskt ingen annan sida med liknande funktion även om det självklart måste finnas massor...
Citera
2008-03-04, 01:15
Medlem
Det finns bra varianter. Hade en bookmark förut, men inte längre. Kolla engelska receptsidor.

Tastelines = värdelös. Händer minst varannan gång att den hittar recept där nån eller flera av ingredienserna man söker efter inte ens finns med.
Citera
2008-03-04, 18:42
Medlem
Det låter som om du söker en internetversion av dePaul
Citera
2008-03-04, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lenn
Det låter som om du söker en internetversion av dePaul

Sant, näste Moderator i denna forumdel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in