• 8 518 online
  • 1 146 613 medlemmar
  • 59 349 145 inlägg
  • 8
  • 9
2008-04-07, 18:22
Medlem
trovallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RödaBaronen
Jag hoppas att du är ett troll. Men om jag skulle vilja jävlas riktigt mycket så skulle jag ta och fylla en burk full med getingar. Dra en slang från murken in genom brevinkastet. Fatta vilket helvete för dom när det kommer in 100 arga getingar.

Där gav du mig en jävla idé, vart hittar man en jävla biodling?, luktar som en gammal jävla hårbotten i trappuppgången. Idag när jag kom hem, så står det 4 stycken kundvagnar från nån affär och blockerar hela trappen. Jag plingar på för att fråga om jag får ställa ut kundvagnarna, och vad i helvete möts man av, en syltkorv körd rakt i bröstet och så smäller de igen dörren, jag blir så in i helvetes förbannnad nu, jag har slagit med en skurmopp på deras dörr jävel men de vägrar öppna, håller just nu på med att blanda runt filmjölk, ägg och lite annat skit som jag ska kasta på dem imorgon när de kliver utanför dörren, inatt blir det ingen jävla sova, sjukanmäler mig från jobbet också om det behövs. Nu jävlar ska de bort. Ska pressa upp ett jävla altarljus in i röven på zigenarkärringen, pappan ska fan i mig lapa pungsvett från golvet när jag e klar med han. För att inte tala om den jävla zigenarbussen så ska den förstöras, ska banne mig bajsa och olla hela jävla bilen för att inte slutligen förstöra den totalt. Pressa in bajs i avgasröret?, vad kan det få för effekter?
2008-04-07, 21:20
Medlem
Psychopatics avatar
Inte psykakuten... Tråd låst.
  • 8
  • 9