Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-03, 15:16
  #85
Medlem
trovallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lill-me
Jag bor nära torvalla, hyr mig som yrkesbrottsling! Så kan jag alltid ge dom en liten omgång, medans du sitter hemma och gottar dig.

Kan du fixa fram "roliga" hjälpmedel så
2008-04-05, 09:53
  #86
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius
Om tråden är sann ?
Så händer det ju faktiskt att folk trillar i trapper med bruten nacke som följd.
Använd handskar så du slipper Dna spår.
Min blivande frus ex gjorde så på henne hon vart sjukskriven i 4 månader eftersom när hon gjorde slut med svinet i rulltrappan så kastade han ner henne från högsta punkten.

Han är ett riktigt svin den killen.....
2008-04-06, 02:58
  #87
Medlem
Musss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuppe_76
Min blivande frus ex gjorde så på henne hon vart sjukskriven i 4 månader eftersom när hon gjorde slut med svinet i rulltrappan så kastade han ner henne från högsta punkten.

Han är ett riktigt svin den killen.....

Då får väll du oxå hämnas

Kör hårt trovalla, dra fram snasen o pissa in i deras breviinkast?
2008-04-06, 14:37
  #88
Medlem
iwontheals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Tyvärr har jag inte köpt någon kamera än, har bara 1400 och 9 valium. Är så förbannat jävla less, idag när en annan granne renoverade så gick det hål rakt ner in på min toalett, och de här jävla daddelätande svinen som jag bråkar med gör inte saken bättre. Jag brukar dock olla deras handtag ganska ofta(givetvis inte med min penis, det våre som att stoppa kuken i en infektionshärd) utan jag ollar något som jag "ollar" på handtaget sedan. Brukar även dra av snorkrokor på handtaget, kriget har lugnat ner sig lite utan nu handlar det mest om att småjävlas, antingen planerar de något stort eller så håller jag på att vinna. Det är dags med ett sista krafttag så de blir besegrade. Jag funderar starkt på att köpa småråttor, för de här personerna verkar ta väldigt illa upp om man kallar dem för olika djurnamn, kallade senast modern för en fistfuckande hyeena som är framavlad från en hund, men det kan även räcka med att säga: du ser ut som en panda. Nu till planen som ska genomföras: 50-100 stycken småråttor/möss eller vafan dom vill kalla sig, vad kan kräken gå loss på i djuraffären, tänkte sedan mata ner dessa i brevlådan under natten, gärna så ska råttorna vara lite svälta så de gnager på allt de hittar, torde detta fungera?

För några sommrar sen så köpte jag typ 20 möss, Då gick dom på ca 20kr men om du hittar någon som säljer dom som mat till ormar så kanske du får dom lite billigare.. Råttor är dock dyrare Men dom gör ju mer skada.. upp till dig =)
__________________
Senast redigerad av iwontheal 2008-04-06 kl. 14:41.
2008-04-06, 16:26
  #89
Medlem
trovallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwontheal
För några sommrar sen så köpte jag typ 20 möss, Då gick dom på ca 20kr men om du hittar någon som säljer dom som mat till ormar så kanske du får dom lite billigare.. Råttor är dock dyrare Men dom gör ju mer skada.. upp till dig =)

Råttor ja , eller ormar, går det köpa giftiga jävlar?
2008-04-06, 17:08
  #90
Medlem
iwontheals avatar
Inget är omöjligt om man har pengar =) Bör ju finnas någon sorts gift ormar i djur affärer.. Tvivlar dock på att dom får sälja farligt giftiga ormar
2008-04-06, 20:36
  #91
Medlem
trovallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwontheal
Inget är omöjligt om man har pengar =) Bör ju finnas någon sorts gift ormar i djur affärer.. Tvivlar dock på att dom får sälja farligt giftiga ormar

hmmm, något annat farligt att rekomendera som är sura av sig, kan ju inte träna upp en trast att picka ihjäl dem, skulle bli för avancerat att eller förresten går det träna upp en attacktrast?
2008-04-06, 20:45
  #92
Medlem
iwontheals avatar
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tasmansk_dj%C3%A4vul

Det blir en lång resa
2008-04-06, 21:14
  #93
Medlem
Skärp dig människa. Ser du själv vad du skriver? Man. Behandlar. Inte. Andra. Människor. Så.

Prata med grannarna, prata med hyresvärden och försök se lite mer positivt på saken, sluta lägg din energi på att vara bitter på dina grannar. Har du inget bättre för dig?

Lägg energin på att jobba ihop cash och flytta om det inte passar.
2008-04-07, 02:48
  #94
Avstängd
AD/HDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansi
Skärp dig människa. Ser du själv vad du skriver? Man. Behandlar. Inte. Andra. Människor. Så.

Prata med grannarna, prata med hyresvärden och försök se lite mer positivt på saken, sluta lägg din energi på att vara bitter på dina grannar. Har du inget bättre för dig?

Lägg energin på att jobba ihop cash och flytta om det inte passar.

Vad i helvete ska han flytta för?
Vad har han gjort för fel?
Det är ju den där jävla zigenarfamiljen han bor granne med som ska flytta därifrån!
Så du menar alltså att om du skulle flytta granne med mig så skulle jag kunna jävlas hur mycket jag ville med dig? Du skulle alltså bara flytta därifrån? ingen hämnd alls?

Nej, du är en sån människa man kallar för en riktig fegis!

Och vad var det mer du skrev, se positivt på saken?! Vad i helvete finns det för något att se positivt i i detta fallet?

Hans grannar verkar ju för fan vara värda att få sina nackar brutna!
2008-04-07, 08:11
  #95
Medlem
Krafses avatar
Hehe, grillar de rådjur på spett i lekparken också? Finns ju en tråd om det i länktips eller om det var humor, det kanske är dina grannar?
http://www.flashback.org/showthread.php?t=650843

Förresten, har det hänt något kul i denna tråden än? Orkar inte rota igenom sidorna..

Edit: La dit länken...
__________________
Senast redigerad av Krafse 2008-04-07 kl. 08:15.
2008-04-07, 08:58
  #96
Avstängd
RödaBaronens avatar
Jag hoppas att du är ett troll. Men om jag skulle vilja jävlas riktigt mycket så skulle jag ta och fylla en burk full med getingar. Dra en slang från murken in genom brevinkastet. Fatta vilket helvete för dom när det kommer in 100 arga getingar.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback