Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-02, 18:58
  #13
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
...då han slängde en slemmig snigel på mig.
Hahaha... fan vad kul. Jag tycker ungen verkar påhittig och rolig.
2008-03-02, 20:09
  #14
Medlem
Av vad jag kan utläsa verkar det som grannarna är romer eller nåt sånt?

Isåfall är ju trådskaparen rasist. Såna här spännande kulturmöten berikar vårt land. Romer har en stolt och fin kultur, mycket finare än vår. Och den unge mannen är bara inte lika stel och tråkig som du, svenne. Du får sluta vara så rädd för det främmande.

Läste jag fel och grannarna bara är svenskt drägg så förstår jag däremot att TS är irriterad
2008-03-02, 20:21
  #15
Avstängd
INT3Ls avatar
Säg åt honom:

Om du kastar en till snigel på mig din jävla dvärgromer så ska jag se till att alla dina familjemedlemmars pastejkök får smaka på lite korv med kötbullar.
2008-03-02, 20:25
  #16
Moderator
Ruskigbusss avatar
Eftersom trådskaparen uppenbart mår dåligt gör jag ett väldigt ovanligt undantag från regeln att trådar inte flyttas från Laidback.

*LB=>Psykakuten*

/Mod
2008-03-02, 23:19
  #17
Medlem
tidsputtnings avatar
2008-03-03, 00:32
  #18
Medlem
Haha vet precis vart stället e..det är dom här vita höghusen med inglasade balkonger va :P
2008-03-03, 05:01
  #19
Avstängd
boven.oas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Jag vaknade 07.20 imorse, en jävla söndag. Utav att grannsliskungen är igång och dampar i trappen o spelar trumma som nått jävla ungabunga på brevlådorna. Killen är ett riktigt bokstavsbarn. Han dreglar och spottar på folk. Han har kastat jord på mig förut så jag tänkte väl ja ungen har fått för lite kuk så jag brydde mig inte. Nu är måttet rågat då han slängde en slemmig snigel på mig. Tog tag han i nacken och smetade snigeln över hans läppar så han fick något bäversyndromsliknande uttryck och fick total kortslutning. Han rör sig sicksackandes i trappen och gör skumma läten, skulle kunna likställas med kiwi-fågalrs parningsdans fram emot våren. Han brukar slänga ner frukt i brevlådorna som blivit gammal. Jag har bultat fast han i ett element engång med bultband då stog han som nån prärie-indian och gormade och slet sig. Hans mor kom ut illfart ur dörren och det dröjer inte länge tills ungen gjort klart före henne vem som satt fast ungen. Jag försökte förklara att ungjäveln måste ha blivit våldtagen för att ådragit sig sådana allvarliga skador i huvudet, hon som inte är så bra på svenska får vredes utbrott för att hon hört svordomarna. Nu sitter de och ägnar sig till att beställa divere bud hem till mig. Kom 8 pizzor alldeles nyss och minsann några sådana har jag inte beställt. Han vägrar lugna ner sig även fast man talar till den, och hans mor som är en slask-fet zigenerska förstår knappt vad jag säger. De har en hel drös med inavelutseende så jag tror inte hon skulle märka om ungen skulle sitta i bur ett tag, men det kan ju också vara ganska grymt o slänga in rullatorungen i en bur och låta han sitta där. Vi har ett källar utrymme som aldrig någon vistas i och jag vill ge ungjäveln en läxa. Han brukar även skicka ner allt påfyndigt han kommer på i brevlådan och jag var nyss där och spillde 1 liter mjölk igenom deras, Min är nu igentejpad med eltejp och hoppas det ska funka. Nu behöver jag tips på att få slut på ungjäveln trakaserier. Här är min plan:

Bygga buren i det slutna källarutrymmet som går låsa med hänglås och för övrigt vistas ingen där. Låta ungen sitta där med munkavel i något dygn i mörkret(självklart ska han få mat), han är ca 13-14-15 så lite borde han tåla. Under tiden han ska han få lyssna på vittbrus som spelas upp hela tiden, han ska även få sitta i påfrestande ställningar som är obehagliga låt säga ungefär 1 dygn. Efter det borde han vara nedbruten och skör, fast detta sättet är ganska brutalt men bör fungera.

Ställa klockan varje timme och kliva upp och göra en båttutesalut i brevlådan borde trötta ut familjen som förövrigt bråkar och ställer ut sopor i trapphuset så det luktar precis som dom, och lukten är som en svettig jävla ost, en hemsk odör.

Deras lägenhets dörr brukar stå öppen ibland då ungjävlarna är ute och stjäl provianter till dräggen. Slänga in knark i lägenheten flera stycken små påsar med t.ex. Amfetamin och ringa polisen fort som fan.

Kärringen brukar få damp utbrott och kasta sönder saker de äger fall man yttrar att deras bil ser ut som en jävla zigenarbuss kombinerat med dem. Då blir det hus i helvetet då kallar hon in tattarungarna som häller shampoo och dylikt i brevlådan, brukar få ha en hink under den. Detta började alltså för ca 1 vecka sedan och snart går jag till hyresvärden, men jag inte typen som backar för det här al-qaida pratasket. Ge mig tips på saker jag kan använda för att göra det surt för dem. Det här kriget ska jag vinna!!!

MVH

// Trovalla.
Bli kompis med han, sen knullar du sönder honom.
2008-03-03, 13:57
  #20
Medlem
Det är en ganska bra historia du har suttit och hittat på, men är väldigt övertygad på att detta är fake. Men om det nu är sant så överdriver du säkert, om du inte överdriver och allt är sant så undrar jag varför du lever fortfarande.

Borde inte Zigenare hämnas på ett värre sett än skicka Pizzor till dig? Du borde egentligen vara halvt död eftersom du fick släktbesök igår.
2008-03-03, 23:24
  #21
Avstängd
boven.oas avatar
Inget nytt som har hänt?
2008-03-04, 23:23
  #22
Avstängd
Varför kallar du deras bil för zigenarbuss?
2008-03-08, 22:19
  #23
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belzebubb
Av vad jag kan utläsa verkar det som grannarna är romer eller nåt sånt?

Isåfall är ju trådskaparen rasist. Såna här spännande kulturmöten berikar vårt land. Romer har en stolt och fin kultur, mycket finare än vår. Och den unge mannen är bara inte lika stel och tråkig som du, svenne. Du får sluta vara så rädd för det främmande.

Läste jag fel och grannarna bara är svenskt drägg så förstår jag däremot att TS är irriterad

VA?!?!?! Du menar alltså helt på allvar att om dessa människor är Romer har dom rätt att bete sig som svin, men inte om dom är Svenskar, då ÄR dom svin och inte multikulturberikare?!?!?


Justde, och till TS, bor du i lilla ghetto-Torvalla?
__________________
Senast redigerad av Custom_made 2008-03-08 kl. 22:27.
2008-03-09, 22:17
  #24
Medlem
lill-mes avatar
Trovalla: Du råkar inte vara bosatt i Östersund's ytterkanter "Torvalla"? Lovar att det är muhammeds familj, dom har fan inte minsta pejling på ungarna. Sänder ut dom på tattar-rundor titt som tätt, ska vi hooka up och spöa patrasket? Alla FBare från Östersund drar dit beväpnade med tillhyggen och klår upp packet.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback