• 42 777 online
  • 1 139 770 medlemmar
  • 59 044 392 inlägg
  • 1
  • 2
2008-03-02, 11:48
Medlem
trovallas avatar
Jag vaknade 07.20 imorse, en jävla söndag. Utav att grannsliskungen är igång och dampar i trappen o spelar trumma som nått jävla ungabunga på brevlådorna. Killen är ett riktigt bokstavsbarn. Han dreglar och spottar på folk. Han har kastat jord på mig förut så jag tänkte väl ja ungen har fått för lite kuk så jag brydde mig inte. Nu är måttet rågat då han slängde en slemmig snigel på mig. Tog tag han i nacken och smetade snigeln över hans läppar så han fick något bäversyndromsliknande uttryck och fick total kortslutning. Han rör sig sicksackandes i trappen och gör skumma läten, skulle kunna likställas med kiwi-fågalrs parningsdans fram emot våren. Han brukar slänga ner frukt i brevlådorna som blivit gammal. Jag har bultat fast han i ett element engång med bultband då stog han som nån prärie-indian och gormade och slet sig. Hans mor kom ut illfart ur dörren och det dröjer inte länge tills ungen gjort klart före henne vem som satt fast ungen. Jag försökte förklara att ungjäveln måste ha blivit våldtagen för att ådragit sig sådana allvarliga skador i huvudet, hon som inte är så bra på svenska får vredes utbrott för att hon hört svordomarna. Nu sitter de och ägnar sig till att beställa divere bud hem till mig. Kom 8 pizzor alldeles nyss och minsann några sådana har jag inte beställt. Han vägrar lugna ner sig även fast man talar till den, och hans mor som är en slask-fet zigenerska förstår knappt vad jag säger. De har en hel drös med inavelutseende så jag tror inte hon skulle märka om ungen skulle sitta i bur ett tag, men det kan ju också vara ganska grymt o slänga in rullatorungen i en bur och låta han sitta där. Vi har ett källar utrymme som aldrig någon vistas i och jag vill ge ungjäveln en läxa. Han brukar även skicka ner allt påfyndigt han kommer på i brevlådan och jag var nyss där och spillde 1 liter mjölk igenom deras, Min är nu igentejpad med eltejp och hoppas det ska funka. Nu behöver jag tips på att få slut på ungjäveln trakaserier. Här är min plan:

Bygga buren i det slutna källarutrymmet som går låsa med hänglås och för övrigt vistas ingen där. Låta ungen sitta där med munkavel i något dygn i mörkret(självklart ska han få mat), han är ca 13-14-15 så lite borde han tåla. Under tiden han ska han få lyssna på vittbrus som spelas upp hela tiden, han ska även få sitta i påfrestande ställningar som är obehagliga låt säga ungefär 1 dygn. Efter det borde han vara nedbruten och skör, fast detta sättet är ganska brutalt men bör fungera.

Ställa klockan varje timme och kliva upp och göra en båttutesalut i brevlådan borde trötta ut familjen som förövrigt bråkar och ställer ut sopor i trapphuset så det luktar precis som dom, och lukten är som en svettig jävla ost, en hemsk odör.

Deras lägenhets dörr brukar stå öppen ibland då ungjävlarna är ute och stjäl provianter till dräggen. Slänga in knark i lägenheten flera stycken små påsar med t.ex. Amfetamin och ringa polisen fort som fan.

Kärringen brukar få damp utbrott och kasta sönder saker de äger fall man yttrar att deras bil ser ut som en jävla zigenarbuss kombinerat med dem. Då blir det hus i helvetet då kallar hon in tattarungarna som häller shampoo och dylikt i brevlådan, brukar få ha en hink under den. Detta började alltså för ca 1 vecka sedan och snart går jag till hyresvärden, men jag inte typen som backar för det här al-qaida pratasket. Ge mig tips på saker jag kan använda för att göra det surt för dem. Det här kriget ska jag vinna!!!

MVH

// Trovalla.
2008-03-02, 11:54
Medlem
Spott & spes avatar
Trovalla: Kan du inte rigga en kamera i trapphuset så alla får ta del av det här?
2008-03-02, 12:03
Medlem
trovallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spott & spe
Trovalla: Kan du inte rigga en kamera i trapphuset så alla får ta del av det här?

Jag äger en övervakningskamera. http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=19189015 , den spelar dock inte in men med lite klurande så kan jag nog få till detta. Vissa kanske inte tror den här tråden är sann men det finns faktiskt såna hära pratrask som är helt sjuk i huvudet. Fadern ser jag aldrig förutom när han kommer hem med bärs.
2008-03-02, 12:11
Avstängd
Konfuciuss avatar
Om tråden är sann ?
Så händer det ju faktiskt att folk trillar i trapper med bruten nacke som följd.
Använd handskar så du slipper Dna spår.
Senast redigerad av Konfucius 2008-03-02 kl. 12:14.
2008-03-02, 12:19
Medlem
trovallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius
Om tråden är sann ?
Så händer det ju faktiskt att folk trillar i trapper med bruten nacke som följd.
Använd handskar så du slipper Dna spår.

Kan faktiskt hända om jag plågas vidare, men tills vidare vill jag ge han en chans att gå vidare utan att skadas allvarligare.
2008-03-02, 12:37
Medlem
Fyfan jag skulle flippa totalt, vilken cp familj! Gå ihop med ett par grannar å snacka med hyresvärden. Funkar inte det, får du ge igen med allt jävulskap du kommer på.
2008-03-02, 12:43
Medlem
trovallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krockobil
Fyfan jag skulle flippa totalt, vilken cp familj! Gå ihop med ett par grannar å snacka med hyresvärden. Funkar inte det, får du ge igen med allt jävulskap du kommer på.

De är helt sjuk i huvudet, ungen har tittat på täcknad film och ligger o lägger ut bananskal i trappan, En stor jävla suck. Är ett jävla slumställe här men hade inte råd med annan lägenhet ska dra fort som fan. Kommer inte vika mig ska vinna innan jag sticker.
2008-03-02, 12:44
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trovalla
MVH

// Trovalla.

Det skulle händelsevis inte stå "Trollvalla" egentligen?

OnT: Tyckte din ide om att slänga in lite knark och sen ringa snuten låter perfekt, har du bara tillgång så gör det redan idag. Rimligen passar du på medans morsan är ute och lägger även ut lite holkar runt "drugsen", se till att cp-ungen sitter mitt ibland allt när snuten kommer, då blir det nog liv i luckan ska du se
2008-03-02, 12:45
Medlem
trovallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Det skulle händelsevis inte stå "Trollvalla" egentligen?

OnT: Tyckte din ide om att slänga in lite knark och sen ringa snuten låter perfekt, har du bara tillgång så gör det redan idag. Rimligen passar du på medans morsan är ute och lägger även ut lite holkar runt "drugsen", se till att cp-ungen sitter mitt ibland allt när snuten kommer, då blir det nog liv i luckan ska du se

Haha nej trovalla , har tillgång till knark, finns i husen brevid. Brukar springa runt zigenarungar på 5 år och fråga om man ska ha sprit, säger man ja så springer de o hämtar pappan. Helt sjukt!!!!
2008-03-02, 12:57
Medlem
irbors avatar
Jag hade liknande ungar i lägenheten ovanför mig, sprang i trappen så det lät som kriget kom .. speciellt sådär lagomt på helg-mornar när man är bakis och utan problem skulle kunna döda en rackare
Det löste sig enklare för mig eftersom familjen var svenskar, jag förklarade läget för pappan (tror ja) och sen var det relativt tyst.

Torvalla är det va? Om det är så lär ju knark och ringa polisen funka rätt bra, stället är väll inte känt för så mycket annat
2008-03-02, 13:03
Medlem
trovallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irbor
Jag hade liknande ungar i lägenheten ovanför mig, sprang i trappen så det lät som kriget kom .. speciellt sådär lagomt på helg-mornar när man är bakis och utan problem skulle kunna döda en rackare
Det löste sig enklare för mig eftersom familjen var svenskar, jag förklarade läget för pappan (tror ja) och sen var det relativt tyst.

Torvalla är det va? Om det är så lär ju knark och ringa polisen funka rätt bra, stället är väll inte känt för så mycket annat

precis du vet arabdalen haha
2008-03-02, 18:51
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Känns lite som en GH-tråd.
  • 1
  • 2