Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-31, 14:12
  #169
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Finns det någon som begriper vad karln har byggt sin karriär på, sin humor? Sin utstrålning, sin snabba replik????
Nej karln har inte varit kul på 25 år och är bara dryg o trisst. Ser dessutom ut o klär sig som om han bodde på ålderdomshemmet.


Men Herregud!
I ett helt land finns det alltid plats för snustorra akademiker som till det yttre och inre uppträder helt i stil med Kristian Luuk.
Oftast mest uppskattad av likasinnade, studentikosa människor samt de lite äldre.

I Storbritannien kryllar det av den här typen, älskade små förtida gubbar som är intellektuella och torrt roliga.

Jag har skrattat med magen många gånger åt Kristian Luuk och hans bedrifter. Vidare är han och Fredrik Lindström utmärkta i På Spåret.
En arketyp likt Kristian Luuk berikar verkligen Sverige om han är på rätt plats.

Citera
2021-09-25, 12:31
  #170
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Men Herregud!
I ett helt land finns det alltid plats för snustorra akademiker som till det yttre och inre uppträder helt i stil med Kristian Luuk.
Oftast mest uppskattad av likasinnade, studentikosa människor samt de lite äldre.

I Storbritannien kryllar det av den här typen, älskade små förtida gubbar som är intellektuella och torrt roliga.

Jag har skrattat med magen många gånger åt Kristian Luuk och hans bedrifter. Vidare är han och Fredrik Lindström utmärkta i På Spåret.
En arketyp likt Kristian Luuk berikar verkligen Sverige om han är på rätt plats.

En humorist för dig som saknar humor med andra ord.
Citera
2021-11-14, 22:57
  #171
Medlem
ugglapugglas avatar
Runt 2016 efter skilsmässan swipade herr Luuk flitigt på Tinder. Gärna tjejer 20 år yngre än han själv.
Citera
2021-11-14, 23:32
  #172
Medlem
Samma med hans programledarpartner Lindström
Citera
2021-11-15, 12:05
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnaisMiller
Samma med hans programledarpartner Lindström

Vad är samma med Fredrik?
Citera
2023-01-31, 01:05
  #174
Medlem
Är inte Herr Luuk Sveriges jobbigaste TV personlighet???
Om ni undrar se valfritt avsnitt av "På Spåret"
Citera
2023-02-03, 22:20
  #175
Medlem
EarthFrequencys avatar
Förstår inte hur en så okarismatisk person som Luuk kan vara programledare för På Spåret..Inget känns genuint
Citera
2023-12-13, 13:06
  #176
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EarthFrequency
Förstår inte hur en så okarismatisk person som Luuk kan vara programledare för På Spåret..Inget känns genuint
Inte jag heller. Än mindre hur en kvinna kan finna honom attraktiv. Trodde länge att Luuk var fikus. Det kanske han fortfarande är, i och för sig.
Citera
2023-12-13, 14:52
  #177
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Inte jag heller. Än mindre hur en kvinna kan finna honom attraktiv. Trodde länge att Luuk var fikus. Det kanske han fortfarande är, i och för sig.

Han har huvet med sej och är klok som fan, utseendet kan väl diskuteras, men teamet dessa två herrar är oslagbart. Man behöver inte vara bög för att man suger av en kompis😀
Citera
2024-01-28, 16:39
  #178
Medlem
deepbreaths avatar
Jag kände en brevbärare runt 2005 som delade ut post till Luuk. Han hade en lägenhet med sin dåvarande fru med två ingångar. Han hade alltså en egen lägenhet i lägenheten. I sin egen del gick det in och ut unga män. Alltid olika. Och de gick alltid tidigt på morgonen när min kompis kom med posten och Luuk sa hejdå till dom.
Citera
2024-01-28, 19:48
  #179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deepbreath
Jag kände en brevbärare runt 2005 som delade ut post till Luuk. Han hade en lägenhet med sin dåvarande fru med två ingångar. Han hade alltså en egen lägenhet i lägenheten. I sin egen del gick det in och ut unga män. Alltid olika. Och de gick alltid tidigt på morgonen när min kompis kom med posten och Luuk sa hejdå till dom.
Det var märkligt. Att Posten delade ut post så tidigt på morgonen 2005. Visste hans dåvarande fru om detta ? eller sköttes detta så proffsigt att både hon och grannar inget ont anade....?
Citera
2024-01-28, 23:50
  #180
Medlem
deepbreaths avatar
Det var inte Posten AB utan det andra företaget som delade ut tidigt, kommer inte ihåg vad det heter. Ja det verkade råda samförstånd. När jag pratat med andra inom tv-produktion verkar det vara något som alla vet. Att han är bisexuell men vägrar gå ut med det. Vet inte om hans brorsa är av samma sort eftersom han beteer sig mer homo än Kristian.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback