Shiiiit, jag var inne på slamonline.com och kollade på highlight reels, så hörde jag en fett skön låt på en utav mixarna jag hörde han nämna att han kallar sig newkid så jag googla de, jag kom fram till detta:
Shiiiit, jag var inne på slamonline.com och kollade på highlight reels, så hörde jag en fett skön låt på en utav mixarna jag hörde han nämna att han kallar sig newkid så jag googla de, jag kom fram till detta:
Jag har grymt svårt för svensk "gangstah"-hip hop.
Sen att han försöker, notera försöker, sjunga gör ju inte saken bättre. Det bara skriker auto-tuning. Och till sist så förstod jag inte ett ord av va han sade.
En del av mitt inlägg är fakta en del är personlig åsikt - ta det med en måtta salt. Jag har t.ex. inte lika många plays på myspace så nåt finns det nog som ungdomarna gillar med det där.
Jag fattar inte hur dessa arab ungar kan komma hit och leka gangsta?
Dom flydde ju för fan för kriget.... För fega för att stanna och slåss fö sin sak..
Jag fattar inte hur dessa arab ungar kan komma hit och leka gangsta?
Dom flydde ju för fan för kriget.... För fega för att stanna och slåss fö sin sak..
Värre är väl isf de knallvita svenskarna som försöker härma dem.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!