Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-29, 23:35
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lollarn
vad bänkar du?

160kg
Citera
2008-03-01, 00:01
  #14
Medlem
fentssons avatar
Med risk för att bli varnad så måste jag ställa ett par frågor!

När du ger massage till en tjej, är de oblyga och tar av sig kläderna inför dig eller åtminstående bh:n så du får dig en titt på deras bröst?

Har det hänt att en tjej flörtat eller rent av kommit med ett "skamligt" förslag till dig under masssagen?

Har det hänt att en kille frågat dig om en "happy endning" (stavning?) ?
Citera
2008-03-01, 00:08
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Med risk för att bli varnad så måste jag ställa ett par frågor!

När du ger massage till en tjej, är de oblyga och tar av sig kläderna inför dig eller åtminstående bh:n så du får dig en titt på deras bröst?

Har det hänt att en tjej flörtat eller rent av kommit med ett "skamligt" förslag till dig under masssagen?

Har det hänt att en kille frågat dig om en "happy endning" (stavning?) ?

Det är olika hur oblyga folk är, endel klär glatt av sig det mesta men dom flesta är lite blyga iaf. jag brukar be dom ta av tröjan men behålla BH på och sen knäpper jag upp den efter att dom lagt sig för att det ska bli så proppsigt som möjligt, när dom börjar klä av sig så vänder jag mig även alltid om tills dom lagt sig.
Nej tjejerna brukar inte flörta under massagen men däremot har det hänt på fester och liknande att man fått "skamliga" förslag som happy end när dom hör att man är massör, men aldrig av nån kille.
Citera
2008-03-01, 00:14
  #16
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassebajs
Det är olika hur oblyga folk är, endel klär glatt av sig det mesta men dom flesta är lite blyga iaf. jag brukar be dom ta av tröjan men behålla BH på och sen knäpper jag upp den efter att dom lagt sig för att det ska bli så proppsigt som möjligt, när dom börjar klä av sig så vänder jag mig även alltid om tills dom lagt sig.
Nej tjejerna brukar inte flörta under massagen men däremot har det hänt på fester och liknande att man fått "skamliga" förslag som happy end när dom hör att man är massör, men aldrig av nån kille.


Tack för det snabba svaret, var bara nyfiken! Du måste vara en höjdare på att knäppa upp tjejers bh:ar, och det är ju en stor bonus att "smeka" tjejer och att få så lite bröst på arbetstid!
Citera
2008-03-01, 00:17
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Tack för det snabba svaret, var bara nyfiken! Du måste vara en höjdare på att knäppa upp tjejers bh:ar, och det är ju en stor bonus att "smeka" tjejer och att få så lite bröst på arbetstid!

Jag ser sällan några bröst och dom flesta vill man inte se. Man blir rätt van vid att ta på folk så jag ser det bara som en degklump som ska knådas typ.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback