Hej, Jag har en sommarstuga mitt översjön,
jag har blivit nyfiken på det där med ryssarna så har frågat runt lite bland kompisarna i nykyrka och så,En kompis pappa har sätt, ett par gånger mitt i natten kommer en form av lastbil som parkerar intill nått av husen, och imellan huset och lastbilen reser dom upp ett tält så det inte går att se var dom gör, och samma natt packar dom ihop tältet igen, nånting (antagligen olagligt) gör dom ,
jag själv har på sommarn vart och badat vid bona badet, och träffat på barn som pratar ryska och dålig engelska'. och mina kompisar hade tydligen åkte förbi när "ryssarna" hade haft fest eller nåttliknande, och då kastade dom ölburkar efter dom , dom har även blivit jagade med yxa när dom vart där lite senare på kvällen runt 11 halv 12 tiden, och det där men ryssarna är Absolut inget bullshit, eftersom jag sätt dom själv, så ett tips är att inte vadär och snoka omkring specielt inte på kvällarna, för ryssarna patrullerar på kvällarna där,enligt mig är dom farliga! passa er för dom för annars kan ni en dag ha en yxa i ryggen