Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-16, 15:11
  #1429
Medlem
Sumangars avatar
från rclabs innan dom stängde.
Det enda som hände var att det var en intensiv tripp men jag flög inte in i andra världar som många beskriver...
Citera
2014-04-16, 16:52
  #1430
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumangar
från rclabs innan dom stängde.
Det enda som hände var att det var en intensiv tripp men jag flög inte in i andra världar som många beskriver...

Har också kvar från rclabs, de är över 5 månader gammalt & de transporterar mig ännu till andra dimensioner.

Fel på din våg? Eller också är du bara tollerant, har läst om folk som säger eller påstår sig säga att dom inte känner av DPt, helt sjukt, stackars er säger jag bara.. Jag behöver ofast höga doser av diverse & de brukar också ta en evig tid innan jag peakar, men just DPT är magiskt, behöver EJ mycket & de kickar inom en kvart

Edit: Beställ annat DPT från annat håll & jämför väll?!
Citera
2014-04-17, 16:22
  #1431
Medlem
Någon med egen erfarenhet gällande tolleranser DPT, och speciellt rökning..
Infaller ingen tolleran just vid rökning så man kan göra det flera gånger på raken?

Tacksam för era erfarenheter
Citera
2014-04-18, 23:46
  #1432
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandsegel
Någon med egen erfarenhet gällande tolleranser DPT, och speciellt rökning..
Infaller ingen tolleran just vid rökning så man kan göra det flera gånger på raken?

Tacksam för era erfarenheter

Du får helt enkelt testa själv
Citera
2014-04-23, 20:40
  #1433
Medlem
Hej

Provat DPT för första gången med förvåning..

Jag vart i princip lättare "utvecklingsstörd" bara.. Nollställd, tung och rätt avstängd..Enda påtagliga "storheten" är väl att egot suddas ut lite. Men liksom för avslagen för att dra nytta av läran i det

Inte alls samma djup och breda spektrum av tankar och visioner som tex LSD..
Dosen var inte mer än ca 50 mg.. Iof var jag lite trött innan och tom somnade till..

-ingenting någon kan svara på direkt, men antingen passar inte medlet mig eller så fattar jag inte grejen
Första trippen någonsin som inte givit någonting i lära i princip..

Får väl ge det en chans till iaf sen
__________________
Senast redigerad av muppen102 2014-04-23 kl. 20:47.
Citera
2014-04-23, 21:33
  #1434
Medlem
Testade detta nyligen, ögonmåttade nog upp 50-80, blev rätt mysigt.
Citera
2014-04-23, 21:58
  #1435
Medlem
orrecrists avatar
Är ni redo & vet vad ni gör så öka dosen. Har själv tagit doser över 200, då blir de åka av på riktigt. De finns inga begränsningar alls i den riktiga DPT världen.

Ge de en chans, de kommer ni förmodligen tacka DPT för senare.

Rankar denna 1 eller 2 på min psykadelika lista.
Citera
2014-04-28, 19:08
  #1436
Medlem
Shine_s avatar
Jag tog sammanlagt ca 75 mg i tre omgångar under en timma i förrgår i röven utan att känna något alls knappt, chemlegals. Undrar om det var min röv eller chemlegal det är fel på måntro?
Citera
2014-04-28, 20:06
  #1437
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Jag tog sammanlagt ca 75 mg i tre omgångar under en timma i förrgår i röven utan att känna något alls knappt, chemlegals. Undrar om det var min röv eller chemlegal det är fel på måntro?

När jag tog liknande dos rektalt direkt så var det egoupplösning som gällde. Något borde du ha känt tycker jag. Men samtidigt så har jag varit med om kompisar som tagit exakt lika mycket som jag rektalt (samma batch osv) utan effekt. Tömde du tarmen innan?
Citera
2014-04-28, 21:53
  #1438
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Jag tog sammanlagt ca 75 mg i tre omgångar under en timma i förrgår i röven utan att känna något alls knappt, chemlegals. Undrar om det var min röv eller chemlegal det är fel på måntro?

Alltså 25mg åt gången? Kanske för lite.. 75 rektalt ger förvisso egodöd säger dom. Vet inte själv.

Annars kör nasalt de är beprövat.
Citera
2014-04-28, 22:44
  #1439
Medlem
Psilosofens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Alltså 25mg åt gången? Kanske för lite.. 75 rektalt ger förvisso egodöd säger dom. Vet inte själv.

Annars kör nasalt de är beprövat.

Testade själv för första gången ögonmåttat 50 mg nasalt igår. småtrippade bara lite i 1,5 h.

Fel teknik? Drog rätt hårt och snabbt så jag fick drips... Har annars kvar cirka 200 mg till en rövpanna annars.
Citera
2014-04-28, 23:24
  #1440
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
När jag tog liknande dos rektalt direkt så var det egoupplösning som gällde. Något borde du ha känt tycker jag. Men samtidigt så har jag varit med om kompisar som tagit exakt lika mycket som jag rektalt (samma batch osv) utan effekt. Tömde du tarmen innan?
Ja så gott jag kunde, hehe. Och det dröjde ca 1,5 h innan jag vart tvungen att tömma igen, så det borde inte bero på det tycker man
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Alltså 25mg åt gången? Kanske för lite.. 75 rektalt ger förvisso egodöd säger dom. Vet inte själv.

Annars kör nasalt de är beprövat.

Ja precis, 25 mg åt gången. Vill gärna få en känsla för en substans innan jag går all in så att säga, därav den metoden. Väntade ca 15 min emellan, tycker helt klart att jag borde känt mer redan efter första refillen.

Jag tycker verkligen inte om att snorta och har dragit mig för att testa DPT just därför tills jag hörde att man kunde köra rövraketer istället, så jag är inte så sugen på att snorta alls. Jag borde ha ca 175 mg kvar att forska med, blir nog att testa 65mg direkt nästa gång, sen ha en refill redo på kanske 40 mg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback