Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-26, 14:46
  #1
Medlem
Tjacktorskens avatar
Jag blir så sjukt förbannad när jag läser och hör om sexualbrottslingar och i synnerhet pedofiler som får fängelsestraff som i mina ögon är kafferepor.

Vart fan är rättvisan när ett avskum som förgriper sig på barn får MAX en två-årig volta (Kommer ut efter 2/3) men oftast inte får mer än några månader-1 år på anstalt?

Ett grovt rån exempelvis har ett straff på maximalt 10 och minimalt 4 år. Naturligtvis är det två olika brott men i mina ögon är ett övergrepp mot barn betydligt mycket värre än exempelvis ett rån?

---

Vart fan är samhället påväg när dessa svin(Som i min ögon inte ens är människor.) kan begå en sån handling upprepade gånger? När är det dags för offentliga lynchningar igen? Finns det bevis för att det har skett så är en sådan avrättning ett minimalt pris att betala för att bli av med problemen och ohyran..

Söndagsunderhållning på gatorna dessutom.
Citera
2008-02-26, 15:27
  #2
Medlem
Bajsfacistens avatar
Så en 23-åring som har sex med en 17-åring är ingen människa och skall avrättas till hävdelsekåta pajasars nöjes skull?

Först å måste du kämpta för att du ur EU då dödsstraff inte ät tillåtet inom EU. Kom igen då.
Citera
2008-02-26, 15:30
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Så en 23-åring som har sex med en 17-åring är ingen människa och skall avrättas till hävdelsekåta pajasars nöjes skull?

Först å måste du kämpta för att du ur EU då dödsstraff inte ät tillåtet inom EU. Kom igen då.
17-åringar får ha sex med vilka dem vill såvitt jag vet?
Citera
2008-02-26, 15:45
  #4
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Så en 23-åring som har sex med en 17-åring är ingen människa och skall avrättas till hävdelsekåta pajasars nöjes skull?

Först å måste du kämpta för att du ur EU då dödsstraff inte ät tillåtet inom EU. Kom igen då.

Kan du inte läsa eller är du bara dum i huvudet?

P E D O F I L E R, sen när blev en 17-årig minderårig?

Vad jag menade var att det är ett skämt att kalla det här för rättvisa. Tydligen anser man inte att det är så farligt att våldta ett barn. Om ett sånt svin kommer ut efter mindre än 2 år så är det här samhället och rättssamhället ett skämt.

Naturligtvis kommer vi aldrig att kunna avrätta såna rent lagligt sett tyvärr. Ser helt enkelt inte något värde i ett sånt jävla samhällsavfall. Om vi nu inte får lyncha de så kanske man åtminstone bör se över straffen för sexualbrotten och inte låte grisarna komma ut efter en kaffevolta som om inget har hänt...
Citera
2008-02-26, 16:16
  #5
Medlem
Bud Fluds avatar
Edit: Hoppsan, jag har inte nån koll alls.
__________________
Senast redigerad av Bud Flud 2008-02-26 kl. 16:18.
Citera
2008-02-26, 16:25
  #6
Avstängd
Slow`n´Dudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Jag blir så sjukt förbannad när jag läser och hör om sexualbrottslingar och i synnerhet pedofiler som får fängelsestraff som i mina ögon är kafferepor.

Vart fan är rättvisan när ett avskum som förgriper sig på barn får MAX en två-årig volta (Kommer ut efter 2/3) men oftast inte får mer än några månader-1 år på anstalt?

Ett grovt rån exempelvis har ett straff på maximalt 10 och minimalt 4 år. Naturligtvis är det två olika brott men i mina ögon är ett övergrepp mot barn betydligt mycket värre än exempelvis ett rån?

---

Vart fan är samhället påväg när dessa svin(Som i min ögon inte ens är människor.) kan begå en sån handling upprepade gånger? När är det dags för offentliga lynchningar igen? Finns det bevis för att det har skett så är en sådan avrättning ett minimalt pris att betala för att bli av med problemen och ohyran..

Söndagsunderhållning på gatorna dessutom.


Ja alltid lagen skärps ju knappast och deras vistelser sker ju i spec fängelser.Det enda som funkar är att dra upp stora rull ups Varning pedofil/våldtäksman...Det fungerar..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback