Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-26, 01:53
  #1
Medlem
Farbror blå tog ungefär 600mg phenazepam för mig.

Endel säger at det är lagligt, andra inte. OM det är lagligt, kommer jag få tillbaka skiten per automatik eller kaster de bara skiten för att jävlas?
Citera
2008-02-26, 08:15
  #2
Medlem
Dem kommer ju skicka möget på analys osv och iom att det är dina grejer så kan dem nog ta ett antal månader på sig =P Men tillbaka det ska du få.. En kompis fick tillbaka 900 DXM som farbrorn hade nallat förra året =)
Citera
2008-02-26, 09:21
  #3
Medlem
Knivs avatar
Ja efter analys så kommer de se att det är lagligt och du får tillbaka det.
Så fram med långfingret och ett flin.

Jag tror iaf att phenazepam kommer bli klassat snart, hoppas bara du får tillbaka det innan det händer.
Citera
2008-02-26, 10:43
  #4
Medlem
sweet. då blir det som ett prevpåposten.

rolig sak: läkararen sa att det var ett värde på 3000kr
__________________
Senast redigerad av GetInzide 2008-02-26 kl. 10:45.
Citera
2008-02-26, 12:29
  #5
Medlem
hehe, måste vart en sådan som blev läkare på den tiden man fick läkar licens i fling paketet.

Undrar hur mycket det kostar oss skatte betalare när dom ska testa dessa preparat.
Citera
2008-02-26, 12:46
  #6
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GetInzide
sweet. då blir det som ett prevpåposten.

rolig sak: läkararen sa att det var ett värde på 3000kr

Idiot.. Säkert en sådan här som är dryg enbart för han är läääkare och snackar massa skit (som är hittepå och ologiskt på riktigt) enbart för att han är lääääkare och som han tror att man skall svälja allt och le bara för att han är lääääääkare också?

Vad i helvete grundade han/hon det på? Jag skulle ha sagt att "jag är i färd med att importera en 25kg-trumma med Fenazepam från Kinesernerna för 1000-dollar" som inte är en orealistisk summa ( kommer inte ihåg det exakta summan för en trumma Fenazepam men däromkring ligger priset)

Njea.. läääkare och socialstyyyyrelsen kan dra dit opiumet växer ( nej, för det vill jag ha själv) men iaf dit pepparn växer.
Citera
2008-02-26, 16:25
  #7
Medlem
Lalaquins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Idiot.. Säkert en sådan här som är dryg enbart för han är läääkare och snackar massa skit (som är hittepå och ologiskt på riktigt) enbart för att han är lääääkare och som han tror att man skall svälja allt och le bara för att han är lääääääkare också?

Vad i helvete grundade han/hon det på? Jag skulle ha sagt att "jag är i färd med att importera en 25kg-trumma med Fenazepam från Kinesernerna för 1000-dollar" som inte är en orealistisk summa ( kommer inte ihåg det exakta summan för en trumma Fenazepam men däromkring ligger priset)

Njea.. läääkare och socialstyyyyrelsen kan dra dit opiumet växer ( nej, för det vill jag ha själv) men iaf dit pepparn växer.
eller dit bajset växer
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback