Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-26, 01:39
  #1
Medlem
Halloj, jag vet att det redan finns en tråd om det någonstans men jag är lat
Jag har pissprov på torsdag, och jag rökte brunt i fredags o lördags, delade på en femma med tvåstycken.
Undrar bara, om jag dricker jätte mycket och sånt, kan jag pissa negativt?
Och sen, vilken vitamin är det man ska ta för att det renas fortare eller något sånt?
Aja, tack på förhand!
Citera
2008-02-26, 02:01
  #2
Medlem
Subways avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=357231
http://www.flashback.org/showthread.php?t=80577
Citera
2008-02-26, 04:56
  #3
Medlem
TheBoots avatar
Ja det är cool lugnt och vitaminen du ska ta är vitamin E.

Om min information är korrekt kan jag inte intyga. Jag var för lat för att kolla upp fakta. Troligtvis inte.
Citera
2008-02-26, 05:55
  #4
Medlem
Otroligt många faktorer spelar in, men din metabolism är förmodlingen det allra viktigaste. Är du tjock? Smal? Motionerar du?

Men ja, du pissar nog negativt ifall du bara "testat" 2 gånger.
Citera
2008-02-26, 17:33
  #5
Medlem
Lokalizers avatar
Tror inte du kommer klara det...
Citera
2008-02-26, 17:48
  #6
Medlem
piratkaptens avatar
Vad händer egentligen om man inte dyker upp på provtillfället? ..Och inte heller finns hemma eller svarar på mobilen.

Jag skulle lätt tycka det vore värt att bo hos en kompis två veckor för att sedan kunna pissa rent.
Citera
2008-02-26, 17:52
  #7
Medlem
Fontainebleaus avatar
Handlar väldigt mycket om din metabolism, jag själv har flertalet gånger rökt dagarna innan pissprov, men alltid varit ren från THC.
Röker dock verkligen inte dagligen, så det hinner nog inte sätta sig i fettet för mig heller.
Har pissat positivt på THC en gång, och det var för att kolla om det var så att jag inte kunde pissa positivt på det, så rökte en spliff på morgonen, samt en någon timma innan jag skulle pissa, jag kunde tydligen pissa positivt.
Hade inget att förlora på det av diverse skäl, så.
Orkar inte förklara hur du fuskar, för det är så lätt att hitta, även om man är lite trög.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback