Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-24, 19:58
  #1
Medlem
NkpgTettes avatar
Har en otrolig noja när det gäller att ställa sig framför pissuaren med en hel del folk bredvid sig och slänga ut snabeln.
Grejjen är inte att jag inte vill visa den i offentlighet eller något sånt, det är bara så att jag får inte fram det.

Jag står och tänker och tänker, "kom igen nu då, kom igen.. det börjar bli skämsigt om det inte kommer något nuu, oooh!"
Det slutar ofta med att jag skäms ihjäl och lämnar pissuaren och tar steget in i toalett kabinen istället där ingen ser mig och då bara forsar det ut.
Detta kan hända även om jag är så pissnödig att jag nästan spricker, ett undantag när jag är onykter dock.

Någon som har linande noja som jag och vad ska man göra åt detta barnsliga och jobbiga betéende?
Citera
2008-02-24, 20:01
  #2
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Jag har fått en liknande noja efter besök på mariaungdom...

Nu ställer jag mig helt enkelt bara och väntar (på toaletten), jag vet inte varför.. jag kan visa min penis om jag vill men att pissa när någon ser på är fullkomligt omöjligt.

Ingen aning om vad jag skall göra åt det, och det är inte så att jag bryr mig såvärst heller...
Citera
2008-02-24, 20:13
  #3
Medlem
Apspektakels avatar
Vänta med att pissa tills du är så jävla nödig att du håller på att spricka.
Citera
2008-02-24, 20:24
  #4
Medlem
Sir Dwains avatar
Oroa dig inte, säkra källor säger att ca 40% av den vuxna manliga populationen lider av pissränneångest.
Du kan skratta åt det och känna att du inte är ensam, det kommer inte riktigt hjälpa med ditt problem men det känns lite bättre ändå.
__________________
Senast redigerad av Sir Dwain 2008-02-24 kl. 20:27.
Citera
2008-02-24, 20:26
  #5
Medlem
kornfields avatar
inte alla kvällar jag klarat av det heller, men det är ju inget problem, bara att dra till en vanlig toa och släppa på trycket.
Citera
2008-02-24, 20:26
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NkpgTette
Har en otrolig noja när det gäller att ställa sig framför pissuaren med en hel del folk bredvid sig och slänga ut snabeln.
Grejjen är inte att jag inte vill visa den i offentlighet eller något sånt, det är bara så att jag får inte fram det.

Jag står och tänker och tänker, "kom igen nu då, kom igen.. det börjar bli skämsigt om det inte kommer något nuu, oooh!"
Det slutar ofta med att jag skäms ihjäl och lämnar pissuaren och tar steget in i toalett kabinen istället där ingen ser mig och då bara forsar det ut.
Detta kan hända även om jag är så pissnödig att jag nästan spricker, ett undantag när jag är onykter dock.

Någon som har linande noja som jag och vad ska man göra åt detta barnsliga och jobbiga betéende?
Haha, precis. Men detta har jag kommit över (delvis). Det är inget att skämmas för, hehe
Citera
2008-02-24, 20:28
  #7
Medlem
MacGyver88s avatar
Jag har lite av samma åkomma själv. Jag brukar förbereda mig precis innan jag tar sista klivet fram till pissoaren och knäpper upp brallorna genom att ge efter lite lätt för blåsans tryck. Alltså "starta" forsen på halvfart och sedan bara smidigt langa fram krigarn och låta han göra jobbet. Går man bara fram och ställer sig i raden av killar och sedan börjar fokusera på att pissa så kan det ta ett tag innan det händer nått.. konstigt fenomen..
Citera
2008-02-24, 20:29
  #8
Medlem
CenkAslans avatar
Så var jag, sen gick det över i början på lumpen. Mot slutet kom det tillbaka. Nu vill jag tro att det är på väg att försvinna igen faktiskt. Jag har väl mest gått till rännan på fyllan i och för sig, men jag brukade ha problem då också och det har jag inte längre. Tvinga dig! Öva öva öva!
Citera
2008-02-24, 20:34
  #9
Medlem
KurKs avatar
Vi är fler som sitter i samma båt
Citera
2008-02-24, 20:38
  #10
Medlem
sommarlovs avatar
Jag brukar hävda att jag måste skita, varje gång.
Citera
2008-02-24, 21:04
  #11
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NkpgTette
Detta kan hända även om jag är så pissnödig att jag nästan spricker, ett undantag när jag är onykter dock.

Någon som har linande noja som jag och vad ska man göra åt detta barnsliga och jobbiga betéende?
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Vänta med att pissa tills du är så jävla nödig att du håller på att spricka.

Bra där.

Tror jag hade problemet, men det är ofta lugnt nu.
Men jag har en vän som aldrig lyckas, det är alltid lika kul att se han försöka på krogen, ställer sig vid rännan, står ett tag, vänder sig sedan mot en med en djup suck och skakar på huvudet, smiter in på toaletten.
Citera
2008-02-24, 21:54
  #12
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Oroa dig inte, säkra källor säger att ca 40% av den vuxna manliga populationen lider av pissränneångest.

Vad har du för säkra källor? Och finns det något finare ord för fenomenet att kolla upp?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback