Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-24, 12:00
  #1
Medlem
vad tjänar en sådan,jag vill söka in på det,,
2008-02-24, 12:03
  #2
Medlem
Glada Taskens avatar
ska anteckna det.. vet inte.. nbeej
2008-02-24, 12:04
  #3
Medlem
Benganiolos avatar
Runt tio laxar har en landkrabba som svabbade däck sagt till mig
2008-02-24, 12:08
  #4
Medlem
nej ärligt,,,vad tjänar dem?? hört 50 lax i månaden,kanske inte i sverige men ..
2008-02-24, 12:12
  #5
Medlem
RyssJävels avatar
Någon som har tittat för mycket på Rederiet här...
2008-02-24, 12:18
  #6
Medlem
nej ärligt ,jag vill inte bli någon jävla sjökapten,,,kom inte på bättre topic,nåra snubbar i tjejens stad som pluggar till just det sagt till henne att dem kommer tjäna mellan 50-60 lappar i månaden,då sa jag jag bullskitt i sverige ,,men kanske stämmer,,ville bara kolla
2008-02-24, 12:20
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goE-
Jag tror att anledningarna till att du inte får så specifika svar är flera, men en av dem är att din frågeställning inte är särskilt avgränsad. "Sjökapten" är ett relativt vitt begrepp, jag kan helt spontant tänka mig att du har lönenivåskillnader mellan killen som kör Waxholmsfärjan, han som rattar Queen Elizabeth II och den glade person som kör pappersmassa Luleå-England. Jämför mot frågan "Vad tjänar en ekonom?"

Måste även passa på att kommentera - jag har sett folk missbruka utropstecken och "z" i bästa lunar-anda (kraMiZZZzzz!!!!!!!!!!) men har nog aldrig sett någon bruka kommatecken i sådan utsträckning som dig.



Ditt dubbla frågetecken kan ju på något sätt tolkas som extra stor förvirring, men har lite svårt att få grepp om innebörden i 3 kommatecken. Upplys mig!

För att besvara din fråga: 21.200kr. Och gratis lunch.

världelös på skriva,,,,därför mina många ,,,,,,, tecken hehehe
2008-02-24, 13:28
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orkarN
Ja, om de tjänar 50-60k i månaden medan du själv kämpar för att hitta punkten på ett tangentbord, då tror jag det är kört, faktiskt. Din tjej kommer inom en snar framtid idka samlag med någon av dessa sjökaptener. Sorry man.

bara jag får filma så e d lungna gatan,men jag vet va ja går för ,så behöver inte va orolig över det,har du råkat ut för liknade grejje ller?

ps,jag har själv plockat ut rent i handen mellan 40-60 lök rent i handen som annons säljare i mitt förra liv,så det e bara gå till bax till skit jobbet igen om det skulle va så jag ville impa med stashen,,
__________________
Senast redigerad av lm_man 2008-02-24 kl. 13:31.
2008-02-24, 13:39
  #9
Medlem
Philemon046s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lm_man
bara jag får filma så e d lungna gatan,men jag vet va ja går för ,så behöver inte va orolig över det,har du råkat ut för liknade grejje ller?

ps,jag har själv plockat ut rent i handen mellan 40-60 lök rent i handen som annons säljare i mitt förra liv,så det e bara gå till bax till skit jobbet igen om det skulle va så jag ville impa med stashen,,
Du kommer nog inte få filma. Hittar man inte en knapp på tangentborde ser jag ingen anledning till att du ska hitta rätt på kameran - eller på tjejen för den delen...

OnT: 25.250 + gratis lunch + ett fint visitkort.
2008-02-24, 13:48
  #10
Medlem
Sartres avatar
Styr upp. Annars låses tråden som trams. Jag skulle t.ex. inte dö ifall trådstartaren skickade en ordentlig frågeställning via PM, så infogar jag denna i originalinlägget. /MOD

Tråden är låst, TS skickade ej något PM, han har PM att vänta från mig. Bättre nivå i den nya tråden är ni snälla! //MOD
__________________
Senast redigerad av Sartre 2008-02-24 kl. 15:40.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback