2008-02-24, 17:28
Medlem
iggor toks avatar
Är livet efter detta bättre?
2008-02-24, 17:36
Medlem
infektions avatar
Stora filosofiska frågor i all ära men jag hade nog också bett om morgondagens lottorad så att jag kan göra precis vad jag vill resten av mitt liv, förvisso i ovisshet men vem bryr sig?
2008-02-24, 17:38
Bannlyst
Första tanken: När jag dör. Jag är säker på att jag skulle tåla sanningen.

Talar vi realistiskt skulle jag ställt en fråga som kräver ett långt och lärorikt svar, t.ex exakt hur jag skall göra för att bli bästa möjliga x [yrke/gestalt etc]
2008-02-24, 18:01
Medlem
macke_iss avatar
Jag skulle fråga när jag kommer att dö.

Så att man ska kunna göra valfria saker de sista dagarna.
2008-02-24, 18:11
Medlem
Crossmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macke_is
Jag skulle fråga när jag kommer att dö.

Så att man ska kunna göra valfria saker de sista dagarna.

Tänk så svarar han "nu"?
2008-02-24, 18:49
Bannlyst
Hur kapar man en evighetsmaskin?

Hur kan man färdas snabbare än ljuset?

Hur kan man teleportera sig?

Hur bygger jag en tidsmaskin?

Är världen styrd dvs lever vi i en tid som orwell berättar i 1984?

Och sist..

Hur stort är universum?

Edit: Jag hade gärna velat kapa en evighetsmaskin om den funnits, men det ska alltså stå skapa.
Senast redigerad av myggen 2008-02-24 kl. 18:55.
2008-02-24, 18:52
Medlem
Jordens avatar
Vad är meningen med allt, kanske är det allt för förutsägbart. För att imponera på Flashbackjuntan så hade jag frågat herren om fungerande snoppförlängningsmetoder.
2008-02-24, 18:58
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crossmack
Äh, jag skojar förstås Douglas Adams referenser går alltid hem

Ja, jag tyckte faktiskt att i den här tråden var vissa människor så oerhört distanslösa att det närmast liknar något slags modebloggarkonvent. Därför tänkte jag att lite Liftarens guide kunde införa den självironi som behövdes, så att vi inte kvävs för att våra huvuden är för långt uppe i våra egna stjärtar.

We cool?
2008-02-24, 19:02
Medlem
Crossmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Ja, jag tyckte faktiskt att i den här tråden var vissa människor så oerhört distanslösa att det närmast liknar något slags modebloggarkonvent. Därför tänkte jag att lite Liftarens guide kunde införa den självironi som behövdes, så att vi inte kvävs för att våra huvuden är för långt uppe i våra egna stjärtar.

We cool?

Yup, håller helt med dessutom.
2008-02-24, 19:16
Medlem
Evil_Santas avatar
Jag har tänkt på detta länge och mycket och har kommit fram till att jag skulle fråga efter en lottorad värd över 150 miljoner kronor. Så kan jag resa runt resten av livet för att få reda på hur saker och ting ser ut på riktigt runt om i världen = vis som satan.
Senast redigerad av Evil_Santa 2008-02-24 kl. 19:23.
2008-02-24, 20:08
Medlem
gäller det bara MIG? annars skulle jag samla polarna, ställa olika frågor, typ börja med gud, sen när vi har fått svar så börjar vi fråga om aktier ectect.
2008-02-24, 20:09
Medlem
Crossmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrjuneboy
gäller det bara MIG? annars skulle jag samla polarna, ställa olika frågor, typ börja med gud, sen när vi har fått svar så börjar vi fråga om aktier ectect.

Smart, det skulle jag göra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in