Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-23, 14:44
  #1
Medlem
Hejsan, någon som kan hjälpa mig med hur man bränner ut video ts i skivverktyg ?
Citera
2008-02-23, 15:43
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolhomer
Hejsan, någon som kan hjälpa mig med hur man bränner ut video ts i skivverktyg ?
Det kanske inte går? Toast är inte gratis, burn är.
Citera
2008-02-23, 18:44
  #3
Medlem
akksel2s avatar
Finns det något brännar program som apple rekomenderar, typ som med dom flesta pc's brukar det ju följa med en nero skiva, tänkte om apple hade ngt liknande, vet att dom inte skickar med något program..
Citera
2008-02-23, 20:04
  #4
Medlem
skivverktyget kan ju som sagt bränna isos. Nero "följer inte med", man betalar ju för OEM-versionen, även om det inte är mycket.

http://burn-osx.sourceforge.net/

Klarar det kanske inte.
Citera
2008-02-23, 20:29
  #5
Medlem
datajesuss avatar
tror det bara är typ toast som ordnar biffen i dethär fallet. nått bör ju kunna göra en dvd-video kompilering som du sen slänger in filerna du har i.

tankade nyligen "chronos" som tyvärr var med lösa filer. har inte löst problemet än iof men det slutar väl med att jag kör nero via parallels eller nått
Citera
2008-02-24, 21:59
  #6
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Popcorn är bra om man ska bränna filmer, eftersom man får tillgång till lite mer alternativ än i Toast. Finns på en tracker nära dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback