Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2008-02-24, 16:23
  #61
Medlem
tycker det är bra att man vill ta hand om sina katter! de är ofta smartare än människor.
ja, katter tål inte heller paracetamol eller aspirin. de tål typ inga smärtstillande. inte som hundar, de kan tåla vissa antiinflammatoriska mediciner. och det beror inte på kroppsvolym eftersom även små hundar kan behandlas. katter har helt enkelt en annan kroppskemi.
Citera
2008-02-24, 16:28
  #62
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Borde skrivit var istället för är då. Har för mig att det redan finns en forumdel för djur och sånt på fb och då känns det menlöst att sån skit ska ta upp plats här

Nej, hon var alkoholist. Eftersom TS är droganvändare och ämnet på något sätt relaterade till droger så föreföll det väl honom naturligt att posta frågan i ett drogforum i all hans panik.

Du kan se honom upptäcka det och rätta till det här:

Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
mod får gärna flytta tråden till husdjursdelen

Här efter är det upp till moderatorerna. Så exakt vad är det du gnäller om pojkspoling?

Hobbymoderatorer
Citera
2008-02-24, 16:35
  #63
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Borde skrivit var istället för är då. Har för mig att det redan finns en forumdel för djur och sånt på fb och då känns det menlöst att sån skit ska ta upp plats här

Ja, och jag har för mig att det finns några forumdelar för idioter och sånt här också, varför tar du upp plats här?
Citera
2008-02-24, 16:49
  #64
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Så exakt vad är det du gnäller om

Att en tråd om en katt tar upp massa onödig plats. Sitter man och oroar sig över hur ett djur mår så är det fan illa

Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Ja, och jag har för mig att det finns några forumdelar för idioter och sånt här också

Ja den här forumdelen helt uppenbarligen där folk som inte kan hantera droger med respekt samlas tillsammans med de som matar sina husdjur med piller. Det är härligt när man ställer en fråga till TS och så kommer en massa idioter in och ska svara åt han istället
Citera
2008-02-24, 16:53
  #65
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Borde skrivit var istället för är då. Har för mig att det redan finns en forumdel för djur och sånt på fb och då känns det menlöst att sån skit ska ta upp plats här

Vem är mod här då? Jag vill gärna skicka den vidare till den där husdjursdelen. Jag postade här precis när katten fått i sig kodeinet och då kändes det väldigt akut.
Citera
2008-02-24, 16:59
  #66
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Att en tråd om en katt tar upp massa onödig plats. Sitter man och oroar sig över hur ett djur mår så är det fan illa

Spekulerar i om du nånsin borde ha blivit född uppsök vård snarast möjligt. Har dem inte öppet på söndagar så kan du gå och prova ut tvångsdräkt på H&M under tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ja den här forumdelen helt uppenbarligen där folk som inte kan hantera droger med respekt samlas tillsammans med de som matar sina husdjur med piller. Det är härligt när man ställer en fråga till TS och så kommer en massa idioter in och ska svara åt han istället

Tror nog att jag har använt mig av substanser innan du ens trädde på dig din första pampersblöja grabben. Och du kommer givetvis få exakt samma svar av TS så jag förmodar att du endast gör det här för att ha något att provocera. Skjut trollet
__________________
Senast redigerad av TheBoot 2008-02-24 kl. 17:27.
Citera
2008-02-24, 16:59
  #67
Medlem
Djur på droger kan vara roligt.

Har aldrig sett nå roligare än när mina dvärghamstrar fick i sig 2C-I för många herrans år sedan.
Citera
2008-02-24, 17:32
  #68
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Jag får väl aldrig nått svar på min ursprungliga fråga så jag hoppar ur den här tråden, får väl försöka acceptera att det finns dom som även får känslor för djur och sånt

TheBoot: Eftersom jag säkerligen är äldre än vad du är så borde jag naturligtvis ignorerat dig redan efter ditt första försök att provocera mig. Du får väl fortsätta att skriva massa skit här om du tycker att det hjälper dig
Citera
2008-02-24, 18:03
  #69
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Jag får väl aldrig nått svar på min ursprungliga fråga så jag hoppar ur den här tråden, får väl försöka acceptera att det finns dom som även får känslor för djur och sånt

TheBoot: Eftersom jag säkerligen är äldre än vad du är så borde jag naturligtvis ignorerat dig redan efter ditt första försök att provocera mig. Du får väl fortsätta att skriva massa skit här om du tycker att det hjälper dig

vad var din ursprungliga fråga då menar du? Jag tycker jag vara ganska tydlig i rubriken så om du tycker det är så jobbigt med katter som fått i sig knark så hade du helt enkelt inte behövt klicka dig in i den här tråden ju?
Citera
2008-02-24, 22:58
  #70
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
vad var din ursprungliga fråga då menar du? Jag tycker jag vara ganska tydlig i rubriken så om du tycker det är så jobbigt med katter som fått i sig knark så hade du helt enkelt inte behövt klicka dig in i den här tråden ju?
Det kallas tvångsmässigt beteende, han får jobba på det verkar det som
Citera
2008-02-25, 00:00
  #71
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Jag får väl aldrig nått svar på min ursprungliga fråga så jag hoppar ur den här tråden, får väl försöka acceptera att det finns dom som även får känslor för djur och sånt

TheBoot: Eftersom jag säkerligen är äldre än vad du är så borde jag naturligtvis ignorerat dig redan efter ditt första försök att provocera mig. Du får väl fortsätta att skriva massa skit här om du tycker att det hjälper dig

Hehe och vad baserar du en så befängd påståelse på?

Provocera dig tycker jag inte att jag har gjort. Snarare försökt öppna upp dina ögon för hur det ligger till. Majoriteten av människor värnar faktiskt om sina djur. Där sätter jag punkt.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback