Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-22, 16:13
  #1
Avstängd
Chemists avatar
Fick en ide när jag satt och läste lite här på akuten, då alla alltid startar egna trådar istället för att läsa faq'en.. vore de inte nice att göra en enbart för de som ska pissa och är nojjiga över om de ska klara sig. En officiell stöd tråd helt enkelt

Seså, lätta era hjärtan nu
__________________
Senast redigerad av Chemist 2008-02-22 kl. 16:17.
Citera
2008-02-23, 16:14
  #2
Medlem
FISKISCHs avatar
Jag kan väl vara först ut då

har rökt på lite lagom sen december. har varierat mellan 4-5ggr/veckan till 2ggr månaden typ. har dock varit ren nu i typ 3 veckor och ska lämna provet nästa vecka någon gång. har även varit iväg och åkt skidor så har blivit en hel del motion under en vecka. dricker ca 1liter vatten varje kväll vid datorn + all annan vätska man får i sig i skolan osv. har jag något att oroa mig för eller borde det vara lugnt?
Citera
2008-02-23, 16:36
  #3
Avstängd
Chemists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FISKISCH
Jag kan väl vara först ut då

har rökt på lite lagom sen december. har varierat mellan 4-5ggr/veckan till 2ggr månaden typ. har dock varit ren nu i typ 3 veckor och ska lämna provet nästa vecka någon gång. har även varit iväg och åkt skidor så har blivit en hel del motion under en vecka. dricker ca 1liter vatten varje kväll vid datorn + all annan vätska man får i sig i skolan osv. har jag något att oroa mig för eller borde det vara lugnt?

De låter nog som de inte ska vara någon fara
Citera
2008-02-24, 07:59
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FISKISCH
Jag kan väl vara först ut då

har rökt på lite lagom sen december. har varierat mellan 4-5ggr/veckan till 2ggr månaden typ. har dock varit ren nu i typ 3 veckor och ska lämna provet nästa vecka någon gång. har även varit iväg och åkt skidor så har blivit en hel del motion under en vecka. dricker ca 1liter vatten varje kväll vid datorn + all annan vätska man får i sig i skolan osv. har jag något att oroa mig för eller borde det vara lugnt?

Det är nog lugnt mannen.
Jag holkade 3-4ggr om dagen i 2 veckor. Sen får jag ett roligt besked om att jag ska gå och pissa i den gyllene muggen. Rökte min sista holk 5 dagar innan pisseprovet. hinkade inte i mig något vatten eller motionerade mig på något vis. Pisseprovet gick galant. Du har ingenting att oroa dig för
Citera
2008-02-24, 18:17
  #5
Medlem
FISKISCHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neurotix
Det är nog lugnt mannen.
Jag holkade 3-4ggr om dagen i 2 veckor. Sen får jag ett roligt besked om att jag ska gå och pissa i den gyllene muggen. Rökte min sista holk 5 dagar innan pisseprovet. hinkade inte i mig något vatten eller motionerade mig på något vis. Pisseprovet gick galant. Du har ingenting att oroa dig för


haha okej. det var skönt å höra =)
Citera
2008-02-24, 19:03
  #6
Medlem
spwnzns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neurotix
Det är nog lugnt mannen.
Jag holkade 3-4ggr om dagen i 2 veckor. Sen får jag ett roligt besked om att jag ska gå och pissa i den gyllene muggen. Rökte min sista holk 5 dagar innan pisseprovet. hinkade inte i mig något vatten eller motionerade mig på något vis. Pisseprovet gick galant. Du har ingenting att oroa dig för

jag har nu imorgon på mig att bli ren tills på tisdag..
har väl knappast hinkat i mig vatten utan mer druckit vad som är rekommenderat/dag..
har nyss kommit hem från ett joggingpass på 2.5km och ska väl dricka 2L vatten ikväll hade jag tänkt..

hoppas jag har lika bra ämnesomsättning som du har
Citera
2008-02-24, 19:16
  #7
Medlem
Liveintheflows avatar
Om man råkar ut för pissprov på jobbet, får sparken eftersom man rökt cb..Kommer evt framtida arbetsgivare få reda på att man kickats pga droger?
Citera
2008-02-24, 20:38
  #8
Medlem
spwnzns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liveintheflow
Om man råkar ut för pissprov på jobbet, får sparken eftersom man rökt cb..Kommer evt framtida arbetsgivare få reda på att man kickats pga droger?

Bara om han kontaktar dina tidigare arbetsgivare..
Det är ingen vanlig procedur att ens gamla arbetsgivare skvallrar för ev. framtida arbetsgivare..
Såvida du inte gjort ngt sinnesjukt på förra arbetsplatsen som han bara inte kan låta bli o berätta för omvärlden
Citera
2008-02-26, 06:07
  #9
Medlem
Bra tråd.... Och det alla där ute som har CB i kroppen,vatten,vatten och skadade mängder kaffe....
Citera
2008-02-27, 21:52
  #10
Avstängd
Chemists avatar
Haha, denna tråd funkar inte då allas problem är så viktiga att de varken hinner läsa faq'en och bara måste ha en egen tråd
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback