Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-22, 13:00
  #1
Medlem
jaannees avatar
Måndag den 11e gjorde jag en beställning hos SA. Fick svar om att inbetalningen var inne den 13e och att varorna skickas inom 1-3 dagar. Inga varor har ännu kommit (fredag den 22a) och jag skickade ett mail nu i onsdags och frågade vart min beställning hade tagit vägen. Har gått mer än 40 timmar sedan jag skickade mailet och ännu har inget svar kommit.


Någon som beställt från SA nyligen? Hur gick det?

Någon som har fått ett mail av dom de närmaste 40 timmarna?

Tvivlar på att jag har blivit scammad men tankarna börjar ändå fara runt. Tror snarar i så fall att dom har åkt dit. I så fall så ligger jag rätt risigt till när det gäller polisen?

PS. dom som PMar mig om adress till SA kommer inte få något svar så lägg inte ens ner tid på det.
Citera
2008-02-22, 13:28
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaannee
Måndag den 11e gjorde jag en beställning hos SA. Fick svar om att inbetalningen var inne den 13e och att varorna skickas inom 1-3 dagar. Inga varor har ännu kommit (fredag den 22a) och jag skickade ett mail nu i onsdags och frågade vart min beställning hade tagit vägen. Har gått mer än 40 timmar sedan jag skickade mailet och ännu har inget svar kommit.


Någon som beställt från SA nyligen? Hur gick det?

Någon som har fått ett mail av dom de närmaste 40 timmarna?

Tvivlar på att jag har blivit scammad men tankarna börjar ändå fara runt. Tror snarar i så fall att dom har åkt dit. I så fall så ligger jag rätt risigt till när det gäller polisen?

PS. dom som PMar mig om adress till SA kommer inte få något svar så lägg inte ens ner tid på det.


Det finns ingen anledning att oroa dig, fast jag kan förstå att man börjar fundera... det tar lite längre tid ibland, har gjort det för mig med, men i slutändan löser det sig
Citera
2008-02-22, 13:34
  #3
Medlem
du kommer få dinna saker till 100%. dom har sækert bara tappat bort din oder lr ngt sådant. en polare till mig fick før litte saker så dom skikade det som fattades+ extra sker.
Citera
2008-02-22, 13:40
  #4
Medlem
Alladins avatar
Man kan säga 1-3 dagar normalt, men inget man ALLTID kan räkna med.
Du har med all säkerhet inte blivit scammad, man kan säga som så att det är ju inte ellos man handlar från. Faktorer som produkter slut och kan förekomma... du får dina saker vad det lider.
Citera
2008-02-22, 15:45
  #5
Medlem
jaannees avatar
Tack allesammans! Det lungnade mig ett tag till
Citera
2008-02-22, 18:57
  #6
Avstängd
Cuppys avatar
Ett tag? Är nog rätt lugnt och som Alladin säger.. Alltid hört att dom gjort rätt för sig så tror ej dom scammar dig på nån 1000lapp när dom kan scamma folk på 10tals lappar.
Citera
2008-02-22, 19:00
  #7
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuppy
Ett tag? Är nog rätt lugnt och som Alladin säger.. Alltid hört att dom gjort rätt för sig så tror ej dom scammar dig på nån 1000lapp när dom kan scamma folk på 10tals lappar.

Och inte ens det hade de gjort... garanterat.
Saken är den att en tusenlapp inte är mkt att skita ner sig över...
Citera
2008-02-22, 19:19
  #8
Medlem
jaannees avatar
Vill bara påpeka att jag skrev i mitt första inlägg att jag inte trodde att jag hade blivit scammad men möjligheten fanns.. Trodde snarare att dom hade åkt dit av snuten vilket inte vore en omöjlighet. Och i så fall så borde jag vara rätt kokt?

Ps. Jag återkommer när/om jag får svar från dom och när mina varor är i min mun.
Citera
2008-02-22, 19:25
  #9
Medlem
jaannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Och inte ens det hade de gjort... garanterat.
Saken är den att en tusenlapp inte är mkt att skita ner sig över...
Tror att Al jobbar åt SA
Citera
2008-02-22, 20:02
  #10
Medlem
Eftersom nya grejor verkar ha anlänt nyligen så är det förmodligen rätt körigt för dem.
Citera
2008-02-22, 20:44
  #11
Medlem
jaannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seste
Eftersom nya grejor verkar ha anlänt nyligen så är det förmodligen rätt körigt för dem.
Låter mycket troligt
Citera
2008-02-22, 20:49
  #12
Medlem
lånar tråden

Citat:
Ursprungligen postat av jaannee
Låter mycket troligt

Mitt internet som cpar ut max eller jag ser inga dianabol på sidan?!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback