Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-22, 04:41
  #1
Medlem
tjernna, har just tagit Tiparol 100mg + Tradolan 100mg, intew druckit någon alkohol? Ska jag ta mera? Hur lång tid tar det innan det slår?
Citera
2008-02-22, 06:51
  #2
Avstängd
partyMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thhexiz
tjernna, har just tagit Tiparol 100mg + Tradolan 100mg, intew druckit någon alkohol? Ska jag ta mera? Hur lång tid tar det innan det slår?


Vänta någon timme innan du tar mer. Det kanske kryper sig på.
Citera
2008-02-22, 14:18
  #3
Medlem
skojjar du me mig eller 100mg tradolan räcker inte ens för min ryggvärk
Citera
2008-02-22, 14:57
  #4
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EazyECPT
skojjar du me mig eller 100mg tradolan räcker inte ens för min ryggvärk

förut när jag inte hade käka tram på 100år typ, så drog jag i mig 150mg, å det räckte för mig, visst jag ligger på 400 +- 50 nu, men har man aldrig käka det förut så är det inte omöjligt,

sen hur svår ryggvärk du har har inte jag en aning om
Citera
2008-02-22, 15:52
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narki
förut när jag inte hade käka tram på 100år typ, så drog jag i mig 150mg, å det räckte för mig, visst jag ligger på 400 +- 50 nu, men har man aldrig käka det förut så är det inte omöjligt,

sen hur svår ryggvärk du har har inte jag en aning om
ja vet va du menar, käkar man inte på ett tag så räcker de me mindre, men de här e endo drogakuten och 100mg kan inte vara farligt o få i sig, allt över 400mg kan vara farligt
Citera
2008-02-22, 15:58
  #6
Medlem
spwnzns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EazyECPT
ja vet va du menar, käkar man inte på ett tag så räcker de me mindre, men de här e endo drogakuten och 100mg kan inte vara farligt o få i sig, allt över 400mg kan vara farligt

100mg är rätt lite anser jag..
Rätt lite för att oroa sig då, kanske lagom första gången man äter det..
Om man sjv bara vetat det när man sjv slukade traddar som en galning..
Efter att jag fick ont i ryggen * så slutade jag käka traddar..


*(jag tror det var pga av överdriven konsumption av just tradolan/tramadol)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback