Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-22, 00:05
  #1
Medlem
sexy_ds avatar
har köpt lite grejer ex
10 ml primabolan
10 mil sustanon -iran eller irak-
har hemma lite nolvadex
oxå lite clomifen
kan ni skriva en kura ott mig !! vad tycker ni hur ska jag köra grejer??
innan har jag alltid kört 6 v kur och hade skit bra resultat, vet inte om jag ska köra dena på 10 v!!


vad tycker ni ??
Citera
2008-02-22, 00:12
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexy_d
har köpt lite grejer ex
10 ml primabolan
10 mil sustanon -iran eller irak-
har hemma lite nolvadex
oxå lite clomifen
kan ni skriva en kura ott mig !! vad tycker ni hur ska jag köra grejer??
innan har jag alltid kört 6 v kur och hade skit bra resultat, vet inte om jag ska köra dena på 10 v!!


vad tycker ni ??

Måste ha mer primma, räcker ingenstanns.
Hade nog kompat primma med nått annat, annars så skaffa 10ml till!
Citera
2008-02-22, 00:20
  #3
Medlem
nee inte nu igen... .. snälla snälla snälla.. läs på inan du köper in ngt.
Och nu menar jag ang. vecko mässigt användning av produkterna, kur-upplägg osv..

MVH
Citera
2008-02-22, 01:42
  #4
Medlem
på tal om prima...hur fungerar det egentligen. Har fått för mig att det är en mesig steroid. Har för mig man blir hårdare av det eller?
Citera
2008-02-22, 09:43
  #5
Medlem
sexy_ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djtapani
på tal om prima...hur fungerar det egentligen. Har fått för mig att det är en mesig steroid. Har för mig man blir hårdare av det eller?



det e så jävla svårt att skaffa grejer här ,och om det kommer så , kommer i små mängden! och föra gånger har jag tagit prima och testo (serbien),och det va skit bra , fan hade bara för 7 v , fy fan , hade tappat nästan allt fet runt magen , har aldrig provat nått bättre, så har bestämt mig att blanda med susta,

undrar oxå när ska börja att käka proviron har hittat de av 25 mg , sen har jag nolvadex, och lite clomifen !!
Citera
2008-02-22, 10:34
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexy_d
det e så jävla svårt att skaffa grejer här ,och om det kommer så , kommer i små mängden! och föra gånger har jag tagit prima och testo (serbien),och det va skit bra , fan hade bara för 7 v , fy fan , hade tappat nästan allt fet runt magen , har aldrig provat nått bättre, så har bestämt mig att blanda med susta,

undrar oxå när ska börja att käka proviron har hittat de av 25 mg , sen har jag nolvadex, och lite clomifen !!

primma är de 200mg/2ml el? ska ligga på 400mg per vecka för att få nogelunda resultat, sen tycker ja susta e skit, räcker ju inte heller 10v när du ska trycka 250mg var 3dje dag, verkar som du inte har gjort hemläxan alls och vet inte vad du har köpt el hur man anväder de
Citera
2008-02-22, 10:45
  #7
Medlem
sexy_ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evol_
primma är de 200mg/2ml el? ska ligga på 400mg per vecka för att få nogelunda resultat, sen tycker ja susta e skit, räcker ju inte heller 10v när du ska trycka 250mg var 3dje dag, verkar som du inte har gjort hemläxan alls och vet inte vad du har köpt el hur man anväder de



prima e 200mg / 10 ml
susta e 250mg/ 1 ml x 10
jag behöver inte köra så längre , jag tar små doser , och det kommer hur bra som helst på mig, har kompisar som kör 13-16v, riktig hårda kurer, Samtidigt med tabar, och vi har lika bra effekter, sen de tappar skit mycket , men inte jag !! jag förlorar nästa ingenting ,
och det e skit svårt att skaffa nolar och pumpar, har inte skafat de än???
jag kör var 4 dag 1 ml varje, inga tabar eller nåt, men undrar när kan jag börja med proviron , eller nolva , eller clomid??
Citera
2008-02-22, 13:19
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexy_d
prima e 200mg / 10 ml
susta e 250mg/ 1 ml x 10
jag behöver inte köra så längre , jag tar små doser , och det kommer hur bra som helst på mig, har kompisar som kör 13-16v, riktig hårda kurer, Samtidigt med tabar, och vi har lika bra effekter, sen de tappar skit mycket , men inte jag !! jag förlorar nästa ingenting ,
och det e skit svårt att skaffa nolar och pumpar, har inte skafat de än???
jag kör var 4 dag 1 ml varje, inga tabar eller nåt, men undrar när kan jag börja med proviron , eller nolva , eller clomid??

provirone ska du köra under hela kuren om du vill hålla vattnet borta..25-50mg dagligen, PCT börjar du väl ca 5 dagar efter sista sticket

Är du säker att primman är 200mg på 1 ml och inte 2?`tycker du ska minst köra 10v men själv hade jag dubblat inköpslistan. räkna själv stick var 4dag på 10ml är väl lika bra o köra riktigt när du ändå ska köra, skramla ihop mera så jävla brottom kan du väl inte ha och börja
Citera
2008-02-22, 13:22
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djtapani
på tal om prima...hur fungerar det egentligen. Har fått för mig att det är en mesig steroid. Har för mig man blir hårdare av det eller?


primma är en mild steorid ja, Snäll imot levern. Resultatet du får är ren muskelmassa o inte en massa vatten, men tuvärr mkt fake och dyrt, den ultimata steoriden om man vill vara säker o bygga snyggt enligt mig.. men man skulle inte köra med susta som den här killen helt meningslöst, skulle ha kört med TREN

Bränt bort fett och fått ren muskelmassa, mumma
Citera
2008-02-22, 14:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evol_
primma är en mild steorid ja, Snäll imot levern. Resultatet du får är ren muskelmassa o inte en massa vatten, men tuvärr mkt fake och dyrt, den ultimata steoriden om man vill vara säker o bygga snyggt enligt mig.. men man skulle inte köra med susta som den här killen helt meningslöst, skulle ha kört med TREN

Bränt bort fett och fått ren muskelmassa, mumma



ja tren är ju grymt bra, bland det bästa som finns men pajjar kuken ordentligt
Citera
2008-02-22, 14:15
  #11
Medlem
sexy_ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djtapani
ja tren är ju grymt bra, bland det bästa som finns men pajjar kuken ordentligt


killar jag vet , men det e så svårt att få tag på grejer , jag kan inte välja längre , ta det som finns , nu måste jag vänta på pumpar och nolar till mars eller april!!!
så e det
det e lätt för er för att ni säkert bor i stora städer, men inte jag

om ni har kanske nån bra sida att man kan beställa skicka via pm!! tar gärna eran hjälp!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback