2008-02-21, 16:25
Medlem
Tack för all hjälp med röstning!

Vi är numera i finalen - vilket är helt vansinnigt! För er som har MySpacekonto så är ni välkomna att rösta en gång om dagen på http://creative.myspace.com/se/swedenrock/b/b.html

Vinner vi så får vi ett gig på Sweden Rock Festival! Då djälvar lovar jag att tacka hela Flashback från scen!
Senast redigerad av The Itch 2008-02-21 kl. 16:25. Anledning: stavfel
Citera
2008-02-21, 22:00
Medlem
taszhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Itch
Tack för all hjälp med röstning!

Vi är numera i finalen - vilket är helt vansinnigt! För er som har MySpacekonto så är ni välkomna att rösta en gång om dagen på http://creative.myspace.com/se/swedenrock/b/b.html

Vinner vi så får vi ett gig på Sweden Rock Festival! Då djälvar lovar jag att tacka hela Flashback från scen!
Åh, the Itch... Aldrig hört om er, men lyssnar på eran låt Action nu. Jag faller på knä framför er! Hehe, nä men seriöst, ni är faktiskt värda en plats på Sweden Rock, förjävligt gött drag! Sällan hört i dagen fjoll musik. Skoj med lite muskler bakom musiken!

Man märket väldigt fort ifall ett band har vad som krävs, säger jag i egenskap av musiknörd och fanatiker , och ni har verkligen hittat eran grej!
hur länge har ni spelat? Vad är er ålder (om man vågar fråga nått sånt)? undrar därför att ni av nån konstig anledning låter som VÄLDIGT erfarana musiker.

Har inget annat än goda ord för er, hehe. hoppas verkligen att ni kommer långt!
Citera
2008-02-22, 20:39
Medlem
Inte min typ av musik. Men det svänger på

Jag röstade på er iallafall.
Citera
2008-02-22, 20:47
Medlem
felstavadds avatar
Jag röstade på er i förta omgången men saknar konto på Myspace. -Får se om jag ordnar till det, annars så önskar jag givetvis lycka till och hoppas ni får ert gig. Jag gillar hur det låter .

-The Itch, FB:s egna husband
Senast redigerad av felstavadd 2008-02-22 kl. 20:49.
Citera
2008-02-23, 21:47
Medlem
Svampfests avatar
Lägg rösterna på Sister Sin istället. Alltid bra med en skopa Mötley, skid row och accept!
Citera
2008-02-26, 23:47
Medlem
En liten diskret påminnelse... vi behöver allt stöd vi kan få!

Sen vi kom hem från giggen i helgen har vi klättrat upp en placering och gått upp fyra procent!
Citera
2008-02-26, 23:52
Medlem
amc0s avatar
no offence men jag ser hellre blinded colony, men dom passar mer åt metaltown hållet ifall det fanns någon liknande "tävling".
Citera
2008-02-27, 00:05
Medlem
Hmmm.... Nästan som en blandning av Monster Magnet och Hellacopters. Najs som fan!
Citera
2008-02-27, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fransk Räv
Hmmm.... Nästan som en blandning av Monster Magnet och Hellacopters. Najs som fan!
Schysst! Det ser jag som ett bra betyg!
Citera
2008-03-01, 22:12
Medlem
Så var det över!

Såja... då var den resan över. Sister Sin som för övrigt är asbra tog hem kalaset. Vi kom trea i "folkets röst" - dvs. MySpacekollektivets röst och när juryn hade fått säga sitt kom vi tvåa.

Tack som fan, alla ni som röstade på oss!

Fred och kärlek!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in