Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-21, 03:02
  #1
Medlem
Tjena. Jag behöver snart ta ett Usa-visum. Och tanken slog mig att tänk om man måste pissa för att få det?

Är det bara en dum tanke eller ligger det någon sanning i detta? Skulle vara bra att veta innan lixom ><

Peace
Citera
2008-02-21, 03:22
  #2
Medlem
RebelYouths avatar
Det låter jävligt osannolikt att du ska genomföra drogtest för att få ett visum. Så du behöver nog inte oroa dig. ...
Citera
2008-02-21, 05:05
  #3
Medlem
FunkyTimeSequels avatar
Står det inte att du behöver det på ambassadens hemsida (vilket det inte gör) så behöver du det inte.
Citera
2008-02-21, 05:34
  #4
Medlem
Det var en ganska dum tanke >.< Nej det behöver du inte. Fixade visum för 2 år sedan och då behövde jag inte göra det. Varför skulle du behöva det?
Citera
2008-02-21, 06:40
  #5
Avstängd
partyMs avatar
Var på säkra sidan? Håll upp tills efter.
Citera
2008-02-21, 09:19
  #6
Medlem
weed-mans avatar
Jag har aldrig behövt göra det och senaste gången jag reste till USA vad 07. Så du behöver nog inte oroa dig för det
Citera
2008-02-21, 14:06
  #7
Medlem
Narkopat_No7s avatar
Har aldrig rest till Usa. Har svårt att tro att de står där med en burk vid gränsen. Men om du är straffad innan så kan det bli problem med visum.. Då spec vid drogbrott.
Citera
2008-02-22, 15:12
  #8
Avstängd
Gaians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoppig
Tjena. Jag behöver snart ta ett Usa-visum. Och tanken slog mig att tänk om man måste pissa för att få det?

Är det bara en dum tanke eller ligger det någon sanning i detta? Skulle vara bra att veta innan lixom ><

Peace
Dom kollar inte upp dig så grundligt. Men däremot om du är straffad så får du kryssa i en ruta vid ansökan och motivera. MEN undvik det för dom kollar inte med sverige ändå. Om du gör och du får avslag så vet jag inte om man kommer in till Usa överhuvud taget.
Citera
2008-02-22, 15:17
  #9
Medlem
toMishs avatar
Flyttar till drogakuten. /Mod
Citera
2008-02-22, 16:13
  #10
Medlem
j0h2ns avatar
Du får frågor gällande det på den gulliga lappen de delar ut på planet, något i stil med "Har du blivit straffad för narkotikabrott" blabla, kryssade i nej, gick galant. Kryssade även nej i alla andra, vilket jag rekommenderar..
Citera
2008-02-22, 19:58
  #11
Medlem
Skäggbiffs avatar
Jag behövde inte pissa och fick inte ens frågan när jag fick mitt visum...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback