Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2008-02-23, 13:20
  #25
Medlem
joasones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubik
Jag har pissat förut för cannabis, benzo och amfetamin huvudsakligen och det har faktiskt hänt att man rökt en holk på lördagen och de har ringt på måndagen och jag har i sin tur pissat rent på tisdagen, stickorna är inte 100 procentiga och röker man inte dagligen utan enstaka gång i månaden så
kan ju komma undan, skulle provet skickas in för en närmare analys
kan det vara värre. Benzo, koks och opiater syns garanterat skulle jag tro.

Klorin är det enda medel jag vet som verkligen förstör provet ordentligt (?)

Har rökt dagen innann pissprov det har varit lugnt typ 1 g mer än ett tillfälle
endast druckit lite mer vatten känner människor som gjort likadant som går i sub program osv.. röker du endast 1-2 tillfälle i mån helt lugnt 3- eller mer kan bli problem! Om man inte dras med hep-c tex eller någon annan lever sjukdom. klorin aldrig hört talas om det kan funka veta ej. Men är är man på en serös klinik brukar väl det vara nästan samma som busted pissa igen bara. Har dom analys apparat står det väl vad mer det är i provet utöver redan gifter eller så står
det att det är smittat prov... Precis som ovan kubik skriver inte alla Benzo, men koks och alla opiater. Har åkt fast 2 gånger då jag käkat vallmofrön
på mackan begärde pissa igen det halverats pissa igen borta inom loppet av några tim. Kan säga det blev ett jävla liv på behandlings hemmet när de trodde jag hade opiater...
Citera
2008-02-26, 20:31
  #26
Avstängd
SpliffenNr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saftblandare
Jag har själv bara erfarenhet av att pissprov då jag varit under 18, hos maria ungdom, men de var väl snällare antar jag? Jag skulle i princip kunna ta med mig en kompis piss i en flaska och bara hälla in det i muggen, för ingen höll koll på vad jag gjorde men något sådant behövdes ej.

Aaa, mycket snällare.
Citera
2008-02-26, 20:38
  #27
Avstängd
Avains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifty
Kan funka, men dt kanske inte är dt smartaste sättet med tanke på hur mkt dt lär svida
Öh är du dum eller? Svider det när du tvålar in kuken när du duschar?
Citera
2008-02-26, 20:54
  #28
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avain
Öh är du dum eller? Svider det när du tvålar in kuken när du duschar?
Hallå! Vi är knarkare! Vi duschar inte... Och då vi ligger i badkaret är vi medvetslösa, så då kan vi inte tvåla in kuken...
Citera
2008-02-26, 21:39
  #29
Avstängd
aldenelektros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xombie
Du tror inte dom blir misstänksamma om du börjar runka i muggen på ett pissprov?
Haha, varför inte? Alla vet att dödsknarkare är sjuka i huvet.
Citera
2008-02-26, 21:46
  #30
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Klorin låter troligare. Känner t.o.m en som är lika puckade som nötter som sitter här och tror det neutraliseras, men han torskade även fast han hällde i tvål.

Jag tror inte att du fattar vad folk skriver! Det är alltså ingen som tror att det man klarar sig genom "neutralisera" drogerna i pissprovet, däremot blir provet bedömt som MANIPULERAT och måste göras om. Flera veckor(eller kanske i bästa fall några dar) senare förhoppningsvis och då är man "ren"? Fattar du nu eller?
Citera
2008-02-26, 21:52
  #31
Medlem
Saftblandares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Jag tror inte att du fattar vad folk skriver! Det är alltså ingen som tror att det man klarar sig genom "neutralisera" drogerna i pissprovet, däremot blir provet bedömt som MANIPULERAT och måste göras om. Flera veckor(eller kanske i bästa fall några dar) senare förhoppningsvis och då är man "ren"? Fattar du nu eller?
Men om de märker att det är manipulerat blir det väl automatiskt positivt?
Citera
2008-02-26, 22:03
  #32
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saftblandare
Men om de märker att det är manipulerat blir det väl automatiskt positivt?
Nä, för att det skall vara positivt måste det ju ge utslag på knark, inte på manipulation...
Citera
2008-02-27, 01:41
  #33
Medlem
Kubiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joasone
Har rökt dagen innann pissprov det har varit lugnt typ 1 g mer än ett tillfälle
endast druckit lite mer vatten känner människor som gjort likadant som går i sub program osv.. röker du endast 1-2 tillfälle i mån helt lugnt 3- eller mer kan bli problem! Om man inte dras med hep-c tex eller någon annan lever sjukdom. klorin aldrig hört talas om det kan funka veta ej. Men är är man på en serös klinik brukar väl det vara nästan samma som busted pissa igen bara. Har dom analys apparat står det väl vad mer det är i provet utöver redan gifter eller så står
det att det är smittat prov... Precis som ovan kubik skriver inte alla Benzo, men koks och alla opiater. Har åkt fast 2 gånger då jag käkat vallmofrön
på mackan begärde pissa igen det halverats pissa igen borta inom loppet av några tim. Kan säga det blev ett jävla liv på behandlings hemmet när de trodde jag hade opiater...


Hahaaha ok har hört det där med där med vallmofrön att det ger utslag

Näee det där med klorin är ju ingen garanti och kan lika gärna vara myt...
Andra myter som tex käka aktivt kol bör väl inte heller fungera eftersom
giterna/drogerna ändå kommer ut med urinet.

Vilka benzos visas inte på pisse prov???
Citera
2008-02-27, 08:32
  #34
Avstängd
partyMs avatar
Får man fråga hur du lyckades få det att inte torka in under resan dit, väntetiden och det?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback