Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-20, 23:20
  #1
Medlem
tjena fått i mig mellan 1-2 mg subuxonerunt 5 på dagen. sen runt 22.00 slängde jag i mig 2mg xanor, har även slängt i mig 40mg atarax mot klådan, kan detta vara farligt? vet inte hur ja ska förklara om jag e tollerant eller inte men kan säga såhär, har tagit sub ett par hundra gånger och benzo har ja varit beroende av men det va länge sen. nuförtin tar jag bara droger nån gång för att softa på. sist jag tog sub va förra veckan benzo samma sak.
har 1mg xanor kvar men man blir ju lite nojjig när man läser runt lite här o ser att man kan lätt få andningsproblem, men gäller det vid små doser som 2mg sub och 2mg xanor ?
Citera
2008-02-20, 23:33
  #2
Medlem
Macgarvers avatar
Korspostningsmästaren. Gratulerar!
Nä det var elakt. Men du är fan bra på de.
Citera
2008-02-20, 23:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Korspostningsmästaren. Gratulerar!
Nä det var elakt. Men du är fan bra på de.
vetu vad du kan inte ha något roligt liv som kommenterar saker du inte ens har med o göra, ska du kommentera gör det på ett vättigt sätt inte som en kukslukare
Citera
2008-02-21, 00:03
  #4
Avstängd
TheSerpents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EazyECPT
tjena fått i mig mellan 1-2 mg subuxonerunt 5 på dagen. sen runt 22.00 slängde jag i mig 2mg xanor, har även slängt i mig 40mg atarax mot klådan, kan detta vara farligt? vet inte hur ja ska förklara om jag e tollerant eller inte men kan säga såhär, har tagit sub ett par hundra gånger och benzo har ja varit beroende av men det va länge sen. nuförtin tar jag bara droger nån gång för att softa på. sist jag tog sub va förra veckan benzo samma sak.
har 1mg xanor kvar men man blir ju lite nojjig när man läser runt lite här o ser att man kan lätt få andningsproblem, men gäller det vid små doser som 2mg sub och 2mg xanor ?

Väldigt svårt att tänka mig att den låga doseringen kan ha mer än psykologisk effekt på andningen!
Citera
2008-02-21, 00:20
  #5
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EazyECPT
vetu vad du kan inte ha något roligt liv som kommenterar saker du inte ens har med o göra, ska du kommentera gör det på ett vättigt sätt inte som en kukslukare

Hahaha, nä det stämmer jag har inget roligt liv.
Du är väl inte purken för igår.

Du har rätt jag ska hålla mej till ämnet och skriva VETTIGA inlägg.

Kram!
Citera
2008-02-21, 00:23
  #6
Medlem
Värför e du så cp EazyECPT? du måste inte starta 5 trådar om samma sak hela jävla tiden ein dumma..........
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback