Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-29, 19:47
  #3877
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Om ni på riktigt är sugen på att börja åka skateboard, köp en riktig bräda. Gå till din lokala skatebutik och fråga om hjälp. Det är värt att lägga ett par extra hundralappar på det.

Om ni inte har en lokal skatebutik, beställ från en skatebutik. Junkyard, hollywood, streetlab etc. kan sin sak och beställer inte hem skitgrejor. Även där kan ni fråga om råd.

En del av tipsen jag har läst här i tråden är skrämmande.

Kan hålla med dig!
__________________
Senast redigerad av megasinned1 2020-11-29 kl. 19:59.
Citera
2021-01-23, 21:40
  #3878
Medlem
spacetrips avatar
Vilket skatemärke föredrar ni folk när det kommer till brädor?
Citera
2022-06-06, 18:25
  #3879
Medlem
Ninjors avatar
Rätt död tråd det här.

Har en fundering. Jag är nybörjare på skateboard och funderar på att köpa en ny. På vissa skateboard-onlinebutiker säljs kompletta brädor för runt tusenlappen. En butik har just nu erbjudandet att man får köpa 3 för priset av 2.

Bör jag satsa på att köpa en bräda som jag plockar ihop själv, för någonstans under 2000kr, eller köpa 3 stycken kompletta till ungefär samma pris? Min tanke är att jag såhär i början inte behöver tex dyrare truckar.

Kommer träna på nybörjartricks under sommaren och troligen inte åka längre distanser.
Citera
2022-06-06, 18:28
  #3880
Medlem
Kulturspraches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor
Rätt död tråd det här.

Har en fundering. Jag är nybörjare på skateboard och funderar på att köpa en ny. På vissa skateboard-onlinebutiker säljs kompletta brädor för runt tusenlappen. En butik har just nu erbjudandet att man får köpa 3 för priset av 2.

Bör jag satsa på att köpa en bräda som jag plockar ihop själv, för någonstans under 2000kr, eller köpa 3 stycken kompletta till ungefär samma pris? Min tanke är att jag såhär i början inte behöver tex dyrare truckar.