Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-20, 17:56
  #1
Medlem
Skickar polisen ut information om analys av urinprov till ens arbetsgivare ?
måste veta
peace
Citera
2008-02-20, 18:02
  #2
Medlem
apanpapan2s avatar
Det gjorde dom inte när jag åkte dit iaf, och det är fem år sedan. Jag borde ha hört något under dem åren, tycker man. Fast de flesta är relativt liberala på mitt jobb, min förra chef var tidigare langare t ex. Det berättade han vitt och brett om också
Citera
2008-02-20, 18:05
  #3
Medlem
TheBoots avatar
Ingen aning faktiskt. Men myndigheterna vill ju att folk ska jobba och sköta sig så jag förmodar att dem inte gör det.
Citera
2008-02-20, 20:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanpapan2
Det gjorde dom inte när jag åkte dit iaf, och det är fem år sedan. Jag borde ha hört något under dem åren, tycker man. Fast de flesta är relativt liberala på mitt jobb, min förra chef var tidigare langare t ex. Det berättade han vitt och brett om också
Han kanske ville sälja nåt
Citera
2008-02-20, 20:11
  #5
Avstängd
rockdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indigo
Skickar polisen ut information om analys av urinprov till ens arbetsgivare ?
måste veta
peace

Nej, det gör dem inte. Inte ens om du blir dömd så tar dem kontakt med arbetsgivaren. Enda gången arbetsgivaren informeras av snuten är om du får fotbojja, eftersom schemat läggs upp i samråd med arbetsgivaren, eller om du blir dömd till nån slags behandling som du måste vara ledig från jobbet för att genomföra. Får du fängelse så kanske du själv måste berätta för att förklara din frånvaro, men snuten berättar det inte.

Handlar det om ringa så kan du vara lugn med andra ord eftersom du då inte riskerar att drabbas av ovanstående konsekvenser.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback