Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-20, 14:57
  #1
Medlem
Tja! Har bara en snabb fråga till nån med lite erfarenhet? Är det normal att man blir hungrig av susta? Eller annan AAS om det är så? Har nämligen börjat bli det själv
Citera
2008-02-20, 16:48
  #2
Medlem
tobols avatar
prova å söka, har själv aldri kört på d så ja vet inte.
Citera
2008-02-20, 16:51
  #3
Medlem
Brascos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csizmadi
Tja! Har bara en snabb fråga till nån med lite erfarenhet? Är det normal att man blir hungrig av susta? Eller annan AAS om det är så? Har nämligen börjat bli det själv

Tyngre träning ger ju en större energi förbrukning och det leder väl i sin tur till ökad hunger. För jag antar att du tränar oxå
Citera
2008-02-20, 19:15
  #4
Medlem
Du blir nog antagligen mer hungrig eftersom du får mer muskel massa och då kräver kroppen mer mat.
Eller så är det placebo vem vet.

//Nikke
Citera
2008-02-20, 19:35
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anarkist
Du blir nog antagligen mer hungrig eftersom du får mer muskel massa och då kräver kroppen mer mat.
Eller så är det placebo vem vet.

//Nikke


jag blir också hungrig
fast av testo p och winnar
Citera
2008-02-20, 19:54
  #6
Medlem
En hel tråd full med tomtar

Det är helt normalt

läs på lite innan ni trycker i er en massa skit!
Citera
2008-02-20, 20:05
  #7
Medlem
derangeds avatar
En av de stora fördelarna med AAS, förutom den direkt anabola, hormonella effekten är ökad energi och ökad matlust. Positivt som fan när man ska träna hårt och äta mycket, som man ju måse göra för att få resultat.

Men det visste väl inte du, eftersom du smackar i dig susta och sen går ner på SATS på fredageftermiddagen innan krogrundan med coola polarna och kör biccar i Nautilusmaskinen?

Läs på innan du ormar!!
Citera
2008-02-20, 22:34
  #8
Medlem
johanizanoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
En av de stora fördelarna med AAS, förutom den direkt anabola, hormonella effekten är ökad energi och ökad matlust. Positivt som fan när man ska träna hårt och äta mycket, som man ju måse göra för att få resultat.

Men det visste väl inte du, eftersom du smackar i dig susta och sen går ner på SATS på fredageftermiddagen innan krogrundan med coola polarna och kör biccar i Nautilusmaskinen?

Läs på innan du ormar!!



ser ingen fördel med det om man kör en deff kur som mig ..
testo p + winnar
Citera
2008-02-21, 01:19
  #9
Avstängd
plazans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razer
Det är helt normalt

läs på lite innan ni trycker i er en massa skit!

Hehe...Tomtar.
Jag e ingen exprert men va fan, de e väl en självklarhet att man får större aptit.
Citera
2008-02-21, 03:13
  #10
Avstängd
bojs avatar
tomtar

det e värre än ja trodde...
Citera
2008-02-21, 10:25
  #11
Medlem
A50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plazan
Hehe...Tomtar.
Jag e ingen exprert men va fan, de e väl en självklarhet att man får större aptit.

det är absolut självklart att man får större aptit.

för alla aas ger exakt samma effekt, och vi är inte olika individer som reagerar olika heller
Citera
2008-02-21, 11:11
  #12
Medlem
Kimb0s avatar
Jag blev hungrigare o hungrigare för varige dag...
men det jobbiga va att jag besökte toa 2-3 gånger om dagen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback