Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-20, 14:40
  #1
Avstängd
partyMs avatar
Rökte brunt, efter ett tag slog det över och allt börja tjuta i öronen, jag börja få panik och allt börja gå i slowmotion. Jag fick för mig att alla ljög när dom sa att det skulle gå över. Försökte tänka på någon men det gick en stund så börja det krampa i halsen och jag trodde jag var död. Och att dom drog upp någon jag satt i halsen. Täcket jag hade på mig försvann så jag inte kände det ibland och sen var det varmt som eld. När jag kolla runt om var allt en 3d värld. Jag bad dom dödaig och skit, aldrig vart med om äckligare. Jag hade hallisar när jag blunda och prata med gud liknande sak och grejor. Vad hände?
Citera
2008-02-20, 14:42
  #2
Medlem
piratkaptens avatar
Du fick en obehaglig snetändning.
Citera
2008-02-20, 14:44
  #3
Avstängd
TheSerpents avatar
Jag skulle tippa på blodtrycksfall kombinerat med en följande panikattack orsakad av rädslan...
Citera
2008-02-20, 14:56
  #4
Medlem
Du är en färsking och borde hålla dig till saft och bullqr med tanke på ditt enormt svaga psyke.
Citera
2008-02-20, 15:55
  #5
Medlem
TheBoots avatar
Fick väl en slags hallicugen effekt av rökat
Citera
2008-02-20, 16:41
  #6
Medlem
Brakkisaths avatar
Var det inte du och din vän som såg "gud"?

Tycker du ska vänta några år, växa till dig, förstå vart du vill etc. innan du börjar röka igen.

säger inte att du är under 18 eller något, bara att du inte borde röka nu om du blir rädd av effekterna.
Citera
2008-02-20, 17:51
  #7
Medlem
Subways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSerpent
Jag skulle tippa på blodtrycksfall kombinerat med en följande panikattack orsakad av rädslan...
DET tycker jag faktiskt låter som en någorlunda vettig förklaring, faktiskt...
med hjälp av en stor mängd livlig fantasi och nojja...
Citera
2008-02-20, 21:35
  #8
Avstängd
TheSerpents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subway
DET tycker jag faktiskt låter som en någorlunda vettig förklaring, faktiskt...
med hjälp av en stor mängd livlig fantasi och nojja...

Ja för det där med att tjuta i öronen har faktiskt hänt mig till följd av en holk (eller precis efter) ett riktigt kraft bloss.
Fast resten av Ts överdos slapp jag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback