Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-19, 18:34
  #1
Medlem
yoshimas avatar
tjenare! hörde idag om en polare som hade fått erbjudande att köpa så kallade "boxare" skall vara något som gör att man nästan kan se musklerna växa och det är tydligen en 15 dagars grej.

polaren skulle få de ifrån sin kusin som hade testat det innan, ena dagen hade han kört 90 kg i bänkpress och 2 dagar efter när han hade tagit "boxare" så körde han på 140 tydligen...

har kollat runt lite och försökt hittat nått om de, men hittar inget, någon som vet vad det är för något?
låter onekligen väldigt farligt iaf!

MVH yoshi

edit; jag har ingen aning hur mycke sanning det ligger i nått av detta iom att jag inte känner killen. tror ju knappats man ser hur musklerna växer men tror ni fattar va jag menar
2008-02-19, 18:39
  #2
Medlem
piratebutchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoshima
tjenare! hörde idag om en polare som hade fått erbjudande att köpa så kallade "boxare" skall vara något som gör att man nästan kan se musklerna växa och det är tydligen en 15 dagars grej.

polaren skulle få de ifrån sin kusin som hade testat det innan, ena dagen hade han kört 90 kg i bänkpress och 2 dagar efter när han hade tagit "boxare" så körde han på 140 tydligen...

har kollat runt lite och försökt hittat nått om de, men hittar inget, någon som vet vad det är för något?
låter onekligen väldigt farligt iaf!

MVH yoshi

edit; jag har ingen aning hur mycke sanning det ligger i nått av detta iom att jag inte känner killen. tror ju knappats man ser hur musklerna växer men tror ni fattar va jag menar

1. Det är inte ett dugg sant.
2. Kan vara oxar han snackar om, men akta dig, de är stygga och du bör veta mer om allt innan du börjar äta medicin.
3. Är du ett troll?
2008-02-19, 18:40
  #3
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoshima
ena dagen hade han kört 90 kg i bänkpress och 2 dagar efter när han hade tagit "boxare" så körde han på 140 tydligen...


Tycker du att det verkar realistiskt?
2008-02-19, 18:44
  #4
Medlem
yoshimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratebutch
1. Det är inte ett dugg sant.
2. Kan vara oxar han snackar om, men akta dig, de är stygga och du bör veta mer om allt innan du börjar äta medicin.
3. Är du ett troll?

1. okej, har ingen aning om nått hur mycket man ökar av steroider, har själv tränat i snart ett år bara så de får nog vänta

2. mm kan vart så att polaren hört fel oxar och boxare.. hmm? aja..

3. nej jag är ett mongo.

men då ska jag läsa på lite på oxar då... tack för svar
2008-02-19, 18:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoshima
1. okej, har ingen aning om nått hur mycket man ökar av steroider, har själv tränat i snart ett år bara så de får nog vänta

2. mm kan vart så att polaren hört fel oxar och boxare.. hmm? aja..

3. nej jag är ett mongo.

men då ska jag läsa på lite på oxar då... tack för svar

haha du e rolig

öka 50kilo i bänken
2008-02-19, 19:00
  #6
Medlem
yoshimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evol_
haha du e rolig

öka 50kilo i bänken


haha vafan :P

de va så killen hade sagt iaf.. och som sagt så har jag ingen aning om hur mycke man ökar av steroider.

men antar att det är lite väl överdrivet då
2008-02-19, 19:05
  #7
Medlem
On Steroidss avatar
Skulle vara rätt najs att öka 50kg i bänken på några dagar...
Tar man dubbeldos kanske man ökar 100kg?

Yoshima ta det hela med en stor nypa salt! Är riktigt tonårs surr som blir skarvat från mun till mun.
2008-02-19, 19:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoshima
haha vafan :P

de va så killen hade sagt iaf.. och som sagt så har jag ingen aning om hur mycke man ökar av steroider.

men antar att det är lite väl överdrivet då

Det är inte bara överdrivet, det är total lögn.
2008-02-19, 19:07
  #9
Medlem
yoshimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Skulle vara rätt najs att öka 50kg i bänken på några dagar...
Tar man dubbeldos kanske man ökar 100kg?

Yoshima ta det hela med en stor nypa salt! Är riktigt tonårs surr som blir skarvat från mun till mun.

hehehe

jo de e la de

sökt på oxar nu, verkar ju inte vara en grejj man tar i första hand iaf btw heheh :P

mvh yoshi
2008-02-19, 19:26
  #10
Medlem
polaren skulle få de ifrån sin kusin som hade testat det innan, ena dagen hade han kört 90 kg i bänkpress och 2 dagar efter när han hade tagit "boxare" så körde han på 140 tydligen...

Haha
2008-02-19, 19:33
  #11
Medlem
tobols avatar
det kokas ihop roliga historier av alla fjunbeprydda överläppar, borta vid moppeparkeringen verkar det som
2008-02-19, 20:03
  #12
Avstängd
rollebolles avatar
Om man bara tar 90kg i bänk, så ska man tamefan itne ens ge sig in på prepp. Men du verkar iofs inte så gammal.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback