2010-04-26, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordy
Ja exakt, bara för att han 2005 sa sig ha fått filen källan så behöver det inte vara så. Det är ju en ännu vagare bevisning än den film rZ fipplade fram. Att MB snabbt som satan pluggade igen sin Facebook-profil och diverse varnande PM började skickas här på Flashback ser jag också som ett tecken på att MB är allas vår Leifi.

Ja men om han inte var ensam om att ha "Ont i arsel" så känns det väldigt konstigt att INGEN annan läckte den mellan 2000-2005.
Norra Stå fick samtalet av de bakom Leifi tills motsatsen är bevisad.

Jag tror att de flesta hade stängt igen sin Facebook-profil om de hade blivit bombarderade med vänförfrågningar och mail, vilket MB säkert blev.

MB kan mycket möjligt vara Leifi, men tills någon motbevisar mig så tänker jag inte släppa "Norra Stå" spåret.
Citera
2010-04-26, 20:22
Medlem
rZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delta-F
Ja men om han inte var ensam om att ha "Ont i arsel" så känns det väldigt konstigt att INGEN annan läckte den mellan 2000-2005.
Norra Stå fick samtalet av de bakom Leifi tills motsatsen är bevisad.

Jag tror att de flesta hade stängt igen sin Facebook-profil om de hade blivit bombarderade med vänförfrågningar och mail, vilket MB säkert blev.

MB kan mycket möjligt vara Leifi, men tills någon motbevisar mig så tänker jag inte släppa "Norra Stå" spåret.
Hur vet du att den inte fanns ute på nätet? Någon kan ha delat med sig den på Kazaa, dc++ eller liknande. Norra Stå har redan visat sig ha fel när han påstår att Leifi inte är grek.
Citera
2010-04-26, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rZ
Hur vet du att den inte fanns ute på nätet? Någon kan ha delat med sig den på Kazaa, dc++ eller liknande. Norra Stå har redan visat sig ha fel när han påstår att Leifi inte är grek.

Den här diskussionen går i cirklar känns det som. Enligt DIG så har han fel. Det är inte allmänt vedertaget än att Leifi är grek (även om han mycket möjligt är det).

Och bevisbördan ligger på dig angående "Ont i arsel". Hade den ursprungligen funnits på DC++ eller Kazaa (vilket var ganska så dött 2005?) så hade den varit mycket enklare att hitta på nätet de senaste åren. Innan den lades upp på Youtube för ett par månader sen så var den i särklass det svåraste Leifi-samtalet att hitta på nätet.

http://www.youtube.com/watch?v=Q9DpaWZyVWE
Citera
2010-04-26, 22:27
Medlem
IsJourens avatar
En liten notis kan ju vara att om ni nu ska lägga upp enstaka ljudklipp,
så gör det på en sådan här sida [zippyshare] eller liknande så att man kan LYSSNA direkt utan att ladda ner först.
Citera
2010-04-27, 23:09
Medlem
-jOE!s avatar
En massa OT, chat och trams raderat! Skärpning! /mod
Citera
2010-04-28, 19:37
Medlem
Occultuss avatar
Vart är alla?
Citera
2010-04-28, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Occultus
Vart är alla?
Googla ordet antiklimax så förstår du.
Citera
2010-04-29, 03:04
Medlem
rZs avatar
Jag är inte ute efter beröm men faktum kvarstår att det var jag som avslöjade Leifi för allmänheten. Trodde Leifi skulle vara en skön snubbe men det visade sig vara en ful grek som sysslar med Internethot. Han har haft mitt namn, min adress och nummer i en vecka men jag har varken sett eller hört nåt från honom. Om det finns intresse kan jag lägga ut hoten här så ni får se hur patetiska de är. Karlsson, vet du om han har skaffat körkortet än? Ser ju inte bra ut med alla olovliga körningar och snatteribrott. Slutligen tough guy, lämna ett meddelande till mig med info om dig.
Citera
2010-04-29, 03:13
Medlem
IsJourens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rZ
...ful grek som sysslar med Internethot. Han har haft mitt namn, min adress och nummer i en vecka men jag har varken sett eller hört nåt från honom. Om det finns intresse kan jag lägga ut hoten här så ni får se hur patetiska de är. Karlsson, vet du om han har skaffat körkortet än? Ser ju inte bra ut med alla olovliga körningar och snatteribrott...

Det finns alltid ett intresse. Lägg gärna ut det du har. Fast han kanske blir lite lack, och iom att han vet vem du är kanske du skall se upp, han har med all säkerhet vänner som är/varit torpeder Olovliga körningar och snatteri, pratar ni domar över MB?
Citera
2010-04-29, 16:47
Bannlyst
Om vi bortser från Leifi1999s inlägg, kan inspelningarna vara äldre än 1998? Gjorda 1997?
Citera
2010-04-29, 21:47
Medlem
Har varit bortrest en stund men jag kan bara säga TACK FB, TACK RZ, TACK MB! Ni gjorde min torsdagskväll!!!

rZ - inget jävla tvivel om att det är leifi. Den rösten känner man igen. Du är kungen på FB. Slut.

MB! Du kan vara stolt, hela min familj diggar din skit och alla är överens om att özz, dorsin, gustavsson och alla s.k. "komiker" ligger i lä när det gäller dig. Nästan alla 80-talister förstår när man skämtar med leifi-influenser och jag garvar fortfarande när jag sätter på en inspelning, för tusende gången.

Smäll in säften, hej!
Citera
2010-04-29, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KATOmatic
Nästan alla 80-talister förstår när man skämtar med leifi-influenser och jag garvar fortfarande när jag sätter på en inspelning, för tusende gången.

Jag med ioch skrattar också jag rejält fortfarande men jag undrar ändå vad egentligen det är som gör Leifi så rolig? För egentligen är han ju bara oförskämd på ett osofistikerad sätt och de flesta samtalen är ju egentligen inte roliga i traditionell mening även om ibland så får han till lite roliga repliker.

Är det just det att många precis som Leifi1999 skrev, att man pga rösten och mysteriet om vem som är Leifi faktiskt föreställer sig en hur en full, otrevlig, orakad och pervers zigenare ringer och bråkar med folk trots att man eg vet att det rör sig om någon som busringer och som antagligen inte har mer finskt eller zigenskt påbrå än en vanlig svensson?
Senast redigerad av HerrSkumberg 2010-04-29 kl. 23:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in