Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-22, 15:05
  #13
Medlem
Gefle GUDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C2!
Nej det är jag verkligen inte!Känner mig inte alls annorlunda faktiskt.Konstigt nog.Jag jobbar ju hela dagarna. 08:00-17:00....
Ibland längre.
Så kanske 2 ggr när jag kommer hem! Sedan däckar man efter en hård arbetsdag!...
Sedan det där med pengar! Ja det ligger mycket pengar i det!Men jag får det MYCKET billigare kan jag säga! Men mycket pengar ändå. Som man kunde gjort rolgare saker för!

Men ändå vill jag inte sluta!

Klart att man är beroende. men det roliga är att är jag med folk som inte vet vad jag gör. Lr om jag är hemma hos mor o far några dagar. Där jag då anser att det bara vore dumt att göra det. Då tänker jag inte ens på rökningen.Skumt men sant.

Jag ska inte pissa. Men om det skulle bli aktuellt kan det vara bra att veta! funderar på att byta jobb med. Och på det nya ftg jag vill till har dom som policy att testa folk...

Yes, ska du byta jobb finns det en del arbetsgivare som tar pisseprov!
Kanske lika bra att inte röka på 2 månader, och sedan 1 månad innan pissporvet börja försöka få allt ut ur systemet snabbare?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback