Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-21, 13:24
  #13
Medlem
Lokalizers avatar
Men vad ska man säga?
Typ: - Pissa i den här muggen
- Nej, jag vill inte.
- Men, jo... pissa nu förfan!
- Nej.
- Vad har du för rättigheter till att vägra?

Vad fan ska man klämma till med där? Alltså, vad är det som säger att du aldrig är tvingad till ett pissprov?
Citera
2008-02-21, 13:49
  #14
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokalizer
Men vad ska man säga?
Typ: - Pissa i den här muggen
- Nej, jag vill inte.
- Men, jo... pissa nu förfan!
- Nej.
- Vad har du för rättigheter till att vägra?

Vad fan ska man klämma till med där? Alltså, vad är det som säger att du aldrig är tvingad till ett pissprov?


Hur ska dom tvinga dig att pissa?
Nålen kan dom ju sticka in i armvecket bara genom att hålla fast dig.

Om man säger att man känner sig för förnedrad för att göra det så tror jag dom låter en göra blodprov istället.
Citera
2008-02-21, 14:05
  #15
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akademikern
Hur ska dom tvinga dig att pissa?
Nålen kan dom ju sticka in i armvecket bara genom att hålla fast dig.

Om man säger att man känner sig för förnedrad för att göra det så tror jag dom låter en göra blodprov istället.

Jag kan knappt pissa när jag har besök i min lya, och även om jag kunde det skulle jag aldrig i mitt liv pissa bara för att en vidrig gris anser att jag ska göra det.

Klart som fan det är förnedrande.
Citera
2008-02-21, 15:41
  #16
Medlem
trovallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokalizer
Men vad ska man säga?
Typ: - Pissa i den här muggen
- Nej, jag vill inte.
- Men, jo... pissa nu förfan!
- Nej.
- Vad har du för rättigheter till att vägra?

Vad fan ska man klämma till med där? Alltså, vad är det som säger att du aldrig är tvingad till ett pissprov?

Du kan inte klämma till med något, det finns ingen paragraf som säger hur de skall kroppsbesikta dig. Men o andra sidan hur ska de tvinga ur dig urinet?
Citera
2008-02-21, 15:47
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Du kan inte klämma till med något, det finns ingen paragraf som säger hur de skall kroppsbesikta dig. Men o andra sidan hur ska de tvinga ur dig urinet?
massera urinblåsan kanske
Citera
2008-02-21, 16:58
  #18
Medlem
trovallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mstarr
massera urinblåsan kanske

Så snuten ska bryta ner en på golvet, sedan massera magen tills de börjar spruta kiss i luften och sedan hoppa runt som någon gorilla med damp för att fånga urinet i muggen?
Citera
2008-02-21, 19:40
  #19
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Så snuten ska bryta ner en på golvet, sedan massera magen tills de börjar spruta kiss i luften och sedan hoppa runt som någon gorilla med damp för att fånga urinet i muggen?

Hahaha, dagens garv! Fyfan vad kul
Citera
2008-02-21, 20:34
  #20
Medlem
Xombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Så snuten ska bryta ner en på golvet, sedan massera magen tills de börjar spruta kiss i luften och sedan hoppa runt som någon gorilla med damp för att fånga urinet i muggen?

Haha! fick mig att tänka på när jag va DXMad på polisstation och snuten som stog och kollade på när jag skulle pissa såg ut som en gorilla =)
Citera
2008-02-21, 20:48
  #21
Medlem
bridge_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xombie
Haha! fick mig att tänka på när jag va DXMad på polisstation och snuten som stog och kollade på när jag skulle pissa såg ut som en gorilla =)

den tripprapporten äger
Citera
2008-02-21, 20:49
  #22
Medlem
Xombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge_man
den tripprapporten äger

Thx! ^_^
Har funderat på att skriva lite fler rapporter men jag är så jääävla lat!
Citera
2008-02-23, 22:58
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Så snuten ska bryta ner en på golvet, sedan massera magen tills de börjar spruta kiss i luften och sedan hoppa runt som någon gorilla med damp för att fånga urinet i muggen?

nej, sjävklart ska man stå med både arm och ben fastkedjade så man endast kan pissa rakt fram, hur de löser uppfångandet av urinet är deras problem

men tyckte din ide ocskå var bra
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback