Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-10, 11:41
  #241
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Nej, jag är bara fientligt inställd till Peter Magnusson. Uppenbarligen finns det folk som gillar hans imitationer (och därmed får antas tycka att de är träffsäkra), jag kan tänka mig att det är samma personer (dvs sådana som du) som också tycker att han är en bra skådespelare.
Varför frågar du om jag är utvecklingsstörd? Det är inte jag som tar en usel komiker och livsfarlig bilist i försvar.

Varför jag frågar om du är utvecklingsstörd? För att du inte begriper att jag hade tipsat om Hey Baberiba om jag gillade hans imitationer.

Men du begriper inte och du vill inte begripa. Gott så.
Citera
2014-06-11, 15:29
  #242
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Varför jag frågar om du är utvecklingsstörd? För att du inte begriper att jag hade tipsat om Hey Baberiba om jag gillade hans imitationer.

Men du begriper inte och du vill inte begripa. Gott så.

Okej, eftersom du så stolt försvarade Peter Magnussons skådespelarinsatser med både personangrepp och otrevlig ton tänkte jag att jag kanske missat något. Ingen rök, osv, tänkte jag. Så jag kollade in lite på ett avsnitt av det här Blomstertid och kan nu ärligt säga att mina åsikter om hans skådespeleri är oförändrade. Mina förutfattade meningar visade sig alltså stämma, och det är du som inte begriper, eller vill begripa, att han är kass.
Citera
2014-06-11, 16:11
  #243
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Han är riktigt kass och verkar dessutom otrevlig.

Värst vad han har problem i trafiken - han körde väl båtfull härom året? Nu lär väl kortet ryka?
Citera
2014-06-12, 00:37
  #244
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Okej, eftersom du så stolt försvarade Peter Magnussons skådespelarinsatser med både personangrepp och otrevlig ton tänkte jag att jag kanske missat något. Ingen rök, osv, tänkte jag. Så jag kollade in lite på ett avsnitt av det här Blomstertid och kan nu ärligt säga att mina åsikter om hans skådespeleri är oförändrade. Mina förutfattade meningar visade sig alltså stämma, och det är du som inte begriper, eller vill begripa, att han är kass.

Bra att du kollade på ett avsnitt i alla fall. För min del får du hata honom exakt hur mycket du vill, men man tar dina åsikter lite mer på allvar när du faktiskt har tagit dig tid att kolla på ett avsnitt av serien du sågar.

För trots hans (enligt dig) kassa skådespel måste du väl hålla med om att Blomstertid inte går att jämföra med imitationerna i Hey Baberiba?
Citera
2014-12-19, 00:28
  #245
Medlem
Såg snubben idag på Gallerian. Orakad och dan, hukad gång samt en kasse stor Ikeaakasse över axeln. Såg väldigt dekad ut och om jag inte känt igen han så hade han kunnat passera som vilken alkolist som helst.
Citera
2014-12-19, 12:17
  #246
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han är riktigt kass och verkar dessutom otrevlig.

Värst vad han har problem i trafiken - han körde väl båtfull härom året? Nu lär väl kortet ryka?

Han är en medioker skådespelare enligt min uppfattning, något som framgår tydligt av listan på dom B-filmer som han medverkat i.

Jo, 2010 åkte han dit för båtfylla.
Citera
2015-06-03, 07:38
  #247
Medlem
Citat:
Peter Magnusson rammade mc – får böter

Citat:
I hög fart körde skådespelaren Peter Magnusson mot rött – och rammade en mc-förare.
Mannen slungades upp på motorhuven.
– Plötsligt small det kraftigt till i bilen, jag uppfattade inte riktigt vad som hände, säger skådespelaren i förhör.
Nu ska han betala drygt 11 000 kronor i böter.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20899791.ab
Citera
2016-03-09, 15:00
  #248
Medlem
emma80s avatar
Nytt år, ny rödljuskörning och åter indraget körkort. Han borde nog skaffa sig en cykel eller SL-kort istället.

Peter Magnusson blev i januari av med körkortet efter att ha kört mot rött – igen.

Så sent som förra året dömdes skådespelaren för ”vållande till kroppsskada” och ”vårdslöshet i trafik” efter att ha kört mot rött.

– Det är väl bara att konstatera att jag är en fruktansvärt dålig bilförare, säger Peter Magnusson.


http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22411749.ab
Citera
2016-03-10, 03:16
  #249
Avstängd
bootypleasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Nytt år, ny rödljuskörning och åter indraget körkort. Han borde nog skaffa sig en cykel eller SL-kort istället.

Peter Magnusson blev i januari av med körkortet efter att ha kört mot rött – igen.

Så sent som förra året dömdes skådespelaren för ”vållande till kroppsskada” och ”vårdslöshet i trafik” efter att ha kört mot rött.

– Det är väl bara att konstatera att jag är en fruktansvärt dålig bilförare, säger Peter Magnusson.


http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22411749.ab
Han tror han är en untouchable höjdare eller något.
Citera
2016-06-08, 14:12
  #250
Medlem
Carl Serungs avatar
Peter Magnusson lämnar TV4 - för att kommentera par som kämpar i klumpiga djurkostymer.

http://www.expressen.se/noje/peter-m...ut-lamnar-tv4/

Det nya programmet heter "Wild Things" och ska testa svenska pars samarbetsförmåga. Problemet – de gör det iklädda stora djurkostymer. Kaniner, björnar och tuppar. När de tävlar i en sydamerikansk hinderbana flyger djuren åt alla håll och deltagarna blir påhejade av sin partner.
Programidén är brittisk och Johan Petersson, 47, känd från bland annat "Partaj", kommer också kommentera.
– Det kändes viktigt att göra något som är lite knäppt, säger Peter Magnusson till Aftonbladet.


Citera
2016-06-08, 14:36
  #251
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Peter Magnusson lämnar TV4 - för att kommentera par som kämpar i klumpiga djurkostymer.

Det nya programmet heter "Wild Things" och ska testa svenska pars samarbetsförmåga. Problemet – de gör det iklädda stora djurkostymer. Kaniner, björnar och tuppar. När de tävlar i en sydamerikansk hinderbana flyger djuren åt alla håll och deltagarna blir påhejade av sin partner.
Vad i helvete läste jag precis?

Detta kan vara något av det mest tragikomiska som jag någonsin har läst, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Hade jag inte suttit på kontoret nu, då hade jag nog skrattat högt tills jag hade gråtit. Tur att jag inte läste det under tiden jag drack kaffe, då hade det sprutat ut genom näsan.
Citera
2016-06-08, 17:13
  #252
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Peter Magnusson lämnar TV4 - för att kommentera par som kämpar i klumpiga djurkostymer.

http://www.expressen.se/noje/peter-m...ut-lamnar-tv4/

Det nya programmet heter "Wild Things" och ska testa svenska pars samarbetsförmåga. Problemet – de gör det iklädda stora djurkostymer. Kaniner, björnar och tuppar. När de tävlar i en sydamerikansk hinderbana flyger djuren åt alla håll och deltagarna blir påhejade av sin partner.
Programidén är brittisk och Johan Petersson, 47, känd från bland annat "Partaj", kommer också kommentera.
– Det kändes viktigt att göra något som är lite knäppt, säger Peter Magnusson till Aftonbladet.



Jag tror den här programtypen passar Peter Magnusson perfekt. Inte så mycket manus att hålla i huvudet, enkla regler och med en programidé som tilltalar många under 13.

Dessutom borde väl kanal 5 kunna skaffa ett billigt taxikort till Peter så han slipper bilen.
__________________
Senast redigerad av Moltas666 2016-06-08 kl. 17:19.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback