Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-06-14, 20:36
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaghillan
Jag är säker på att det fungerar på andra. Men hur mycket kaloriunderskott bör det ligga på? jag kanske har gjort fel helt enkelt. Jag är 1.79 lång äter idag runt 1500 kcal om dagen.

Hur kan någon som inte räknar kalorier påstå att den äter 1500 kcal om dagen? Så jäkla dåligt. Sen tror jag inte du alls äter runt 1500 kcal varje dag. Inte ens medel-seriösa inom BB har sådan koll.

Ni bör inte lägga er energi på detta troll.
Citera
2017-06-15, 10:53
  #62
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaghillan
Jag förstår inte riktigt problemet. Herbalife fungerar ju så då förstår jag inte poängen. Är man nöjd så är man.

Hur då fungerar? utveckla gärna. Sen är det väl så att man blandar ut skiten med mjölk! Mjölk innehåller ju väldigt många näringsämnen naturligt eftersom det just är gjort för att kalven ska växa. Precis som ägg innehåller en massa näringsämnen som behövs för tillväxt. Herbalife fungerar inte så vitt jag vet. Du kan lika bra kasta paketet med pulver och bara dricka mjölken och förmodligen få än bättre resultat eftersom kroppen annars måste hantera pulvret som som förmodligen innehåller allsköns skräp.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback