2013-08-27, 22:34
Bannlyst
Har som sagt beställt två gånger nu från vaporbreak, den första beställningen skickades 21 Augusti och det står fortfarande
"22-08-2013, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)".. När kommer paketet fram tror ni?
Citera
2013-08-27, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombingTheStreets
Har som sagt beställt två gånger nu från vaporbreak, den första beställningen skickades 21 Augusti och det står fortfarande
"22-08-2013, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)".. När kommer paketet fram tror ni?

Det gör det tills den lämnat Kina (upp till en vecka), sen kommer det stå dispatched overseas. Sen arrived at 'bla-bla', sen kommer posten ta över.
Citera
2013-08-27, 23:27
Medlem
Kolagubbens avatar
Ibland brukar det stå information received ända tills avin dimper ner i brevlådan, har hänt flera gånger för mig den senaste tiden. Till och med på postens hemsida vill inte visa nånting heller
Citera
2013-08-27, 23:31
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strumptrollet
Har du testat Smoketech cartos? Inga problem med mina, och de har hållt en månad nu, efter rengöring så märker jag knappt att de är använda (kokar dem)

Personligen gillar jag inte Smoktech cartos p.g.a. att smaken är väldigt frånvarande, men annars håller dom länge.

Dom kanske har blivit bättre på senare tid?

Boge cartos har en fruktansvärt bra smak, när dom fungerar som dom ska, så som det ser ut nu så får ja kasta minst varannan direkt efter jag primat och kört igång en just p.g.a. det smakar inget och dålig rökutveckling
Citera
2013-08-28, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beatbeat
Beställde också därifrån nyss. Bara struntade i de då jag inte har något sådant nummer. Spörs väll och se om jag får något

Förövrigt så har jag en liten fråga till resten av er alla.
Köpte en sådan här efter att en på jobbet sa att de var de bästa för mig.
http://www.lightyourfire.se/e-cigare...-v3-startpaket

Ser ut att vara helt okej. Men vad tycker ni andra?

Köpte även med 3 olika smaker från ENjuice. Menthol MISK, Tuttifrutti och choklad. Är de bra skit eller smakar de förjävligt?

Okej för festvejpande som andra har sagt och ifall du köpte med nikotin så får du låta dom stå och dra i ett par dagar i ett mörkt utrymme med locket av, annars finns risken att det smakar skit då de blandar juicen på beställning
Citera
2013-08-28, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
Personligen gillar jag inte Smoktech cartos p.g.a. att smaken är väldigt frånvarande, men annars håller dom länge.

Dom kanske har blivit bättre på senare tid?

Boge cartos har en fruktansvärt bra smak, när dom fungerar som dom ska, så som det ser ut nu så får ja kasta minst varannan direkt efter jag primat och kört igång en just p.g.a. det smakar inget och dålig rökutveckling

Har du prövat kanger's bottomcoil cartos? Verkar inte vara så många som använder de, men de har fått goda ord av pbussardo.

-hXtenq
Citera
2013-08-28, 13:36
Bannlyst
Vad har hänt med Vaporbreak?
Citera
2013-08-28, 14:30
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombingTheStreets
Vad har hänt med Vaporbreak?

Står ju klart och tydligt?

"In order to perform site maintenance, our online shop has shut down temporarily.

We apologize for the inconvenience and ask that you please try again later."

Citat:
Ursprungligen postat av hXtenq
Har du prövat kanger's bottomcoil cartos? Verkar inte vara så många som använder de, men de har fått goda ord av pbussardo.

-hXtenq

Får nog ta och göra det
Citera
2013-08-28, 18:14
Medlem
USA mix
Så, folk har pratat om denna ejuice men inte kunnat beskriva vad det smakar som och jag kände att jag kan väl testa och se om jag får till det.
För det första luktar det som något nötaktigt och tobak. Så, en tobaksvejp...
Och smaken är svår att beskriva men jag ska försöka ändå. Det smakar tobak, men inte som en cigg. Det är nötaktigt, väldigt lite sötma och halsrivet är helstört (kanske för att denna är på 16 mg och jag har vant mig vid 11). Så en cigg fast inte. Jag skulle säga att det är något mellan cigarr och cigg plus de andra smakerna.

Jag som har tröttnat på alla dessa söta ejuicer är överlycklig att jag faktiskt köpte denna och tycker att man kan faktiskt testa denna även fast man inte vill ha tobaksvejp.

Edit: Röken är bättre än vad jag skrev från början
Senast redigerad av Strumptrollet 2013-08-28 kl. 18:16.
Citera
2013-08-28, 18:24
Medlem
Citat:
USA mix
Så, folk har pratat om denna ejuice men inte kunnat beskriva vad det smakar som och jag kände att jag kan väl testa och se om jag får till det.
Och smaken är svår att beskriva men jag ska försöka ändå. Det smakar tobak, men inte som en cigg. Det är nötaktigt, väldigt lite sötma och halsrivet är helstört (kanske för att denna är på 16 mg och jag har vant mig vid 11). Så en cigg fast inte. Jag skulle säga att det är något mellan cigarr och cigg plus de andra smakerna.

Jag som har tröttnat på alla dessa söta ejuicer är överlycklig att jag faktiskt köpte denna och tycker att man kan faktiskt testa denna även fast man inte vill ha tobaksvejp.

Tack för en bra eliq review!
Är det hangsens ejuice du pratar om?

-hXtenq
Citera
2013-08-28, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hXtenq
Tack för en bra eliq review!
Är det hangsens ejuice du pratar om?

-hXtenq
Japp
Citera
2013-08-28, 21:59
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
USA mix

Utmärkt. Det får bli en testbeställning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in