Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-20, 00:17
  #13
Avstängd
FleJens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparkfot
Jag fick det utskrivet mot kronisk smärta. Grejen var att jag gick till olika läkare och hade minst 600st tramadol i månaden.

Jag hade inte några kramptendenser innan jag började knapra tramadol.


Till olika läkare? srry att jag frågar men jag blir så grymt nyfiken
Var det privatläkare då eller? För dom håller väl koll på din journal på vanliga vårdcentraler
Citera
2008-02-20, 12:09
  #14
Medlem
sparkfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FleJen
Till olika läkare? srry att jag frågar men jag blir så grymt nyfiken
Var det privatläkare då eller? För dom håller väl koll på din journal på vanliga vårdcentraler


Lustigt nog var det på samma avdelning som jag fick båda recepten. 2*300 50mg tramadol i månaden, tolv uttag.

Jag chansar med min rasistiska hjärna att det kan ha berott på att ingen av läkarna behärskade språket speciellt bra. Det var knappt att man förstod vad dom sa ibland.

Det var inte på vårdcentralen, det var på sjukhuset på en avdelning. Jag har en kronisk sjukdom som orsakar smärta.
Citera
2008-02-20, 12:12
  #15
Medlem
Jag brukar få sådana där korta blackouts när jag stiger upp ur sängen.
Doktorn har sagt att jag typ har lågt blodtryck på morgonen eller något sådant men det kan alltså vara epilepsi?
Kan få blackouts under dagen också men inte lika effektfulla.
Citera
2008-02-23, 15:59
  #16
Avstängd
FleJens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparkfot
Lustigt nog var det på samma avdelning som jag fick båda recepten. 2*300 50mg tramadol i månaden, tolv uttag.

Jag chansar med min rasistiska hjärna att det kan ha berott på att ingen av läkarna behärskade språket speciellt bra. Det var knappt att man förstod vad dom sa ibland.

Det var inte på vårdcentralen, det var på sjukhuset på en avdelning. Jag har en kronisk sjukdom som orsakar smärta.


Satan vilken tur vissa har Min läkare är med SFI nästa, men inte fan går det att lura honom.

Wellwell, om du har några tramadol över så kan jag alltid hjälpa dig att bruka dom
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback