Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-18, 13:44
  #1
Medlem
Har kört cytoclean fatburner nu några dagar och upplever att i stort sett allt sug efter mat och annat ätbart är som bortblåst.
Däremot har jag en känsla av konstant illamående i kroppen,tänkte bara kolla om nån annan kört med cytoclean och vad era erfarenheter av produkten är?
Citera
2008-02-18, 16:39
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GOOOFY
Har kört cytoclean fatburner nu några dagar och upplever att i stort sett allt sug efter mat och annat ätbart är som bortblåst.
Däremot har jag en känsla av konstant illamående i kroppen,tänkte bara kolla om nån annan kört med cytoclean och vad era erfarenheter av produkten är?

Innehållsförteckning?
Citera
2008-02-18, 17:43
  #3
Medlem
INNEHÅLL

Proprietary Blend 667mg †

Glucuronolactone, Green Tea Extract (90% Catechins And 60% EGCG), DL-Phenylalanine, L-Tyrosine, Beta-Phenylethylamine, Caffeine, Evodia Rutaecarpa Extract Standardized For Rutaecarpine Content, Hordenine, Gingko Biloba Extract, Uncaria Rhynchophylla, Sinofranchetia Chinensis
Citera
2008-02-18, 19:30
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GOOOFY
INNEHÅLL

Proprietary Blend 667mg †

Glucuronolactone, Green Tea Extract (90% Catechins And 60% EGCG), DL-Phenylalanine, L-Tyrosine, Beta-Phenylethylamine, Caffeine, Evodia Rutaecarpa Extract Standardized For Rutaecarpine Content, Hordenine, Gingko Biloba Extract, Uncaria Rhynchophylla, Sinofranchetia Chinensis

Hmm, har du nån länk? och test resultat?
Citera
2008-02-19, 09:57
  #5
Medlem
Ingen koll alls...det var därför jag undrade om någon annan testat cytoclean.
Det säljs av gymvaruhuset..
Citera
2008-02-19, 11:37
  #6
Medlem
Påkkers avatar
Verkar intressant även om man vet vad som gäller om man vill gå ner i vikt. Längre steg och oftare samt mindre mat och nyttigare.
Jag googlade namnet och hittade deras hemsida:
http://getcytolean.com/

Tydligen är Cytoclean unikt bra...

Hur illamående är du? Är det hanterbart? Hur länge hart du ätit kuren? Har du provat Lepigen eller liknande förut och kan jämföra med dessa preparat?
Citera
2008-02-19, 12:26
  #7
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Påkker
Verkar intressant även om man vet vad som gäller om man vill gå ner i vikt. Längre steg och oftare samt mindre mat och nyttigare.
Jag googlade namnet och hittade deras hemsida:
http://getcytolean.com/

Tydligen är Cytoclean unikt bra...

Hur illamående är du? Är det hanterbart? Hur länge hart du ätit kuren? Har du provat Lepigen eller liknande förut och kan jämföra med dessa preparat?

Men är du på riktigt eller? Är folk verkligen så dumma att de går på reklam bara så där? The humanity...
Citera
2008-02-19, 12:40
  #8
Medlem
karlshamn_yes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Påkker
Verkar intressant även om man vet vad som gäller om man vill gå ner i vikt. Längre steg och oftare samt mindre mat och nyttigare.
Jag googlade namnet och hittade deras hemsida:
http://getcytolean.com/

Tydligen är Cytoclean unikt bra...

Hur illamående är du? Är det hanterbart? Hur länge hart du ätit kuren? Har du provat Lepigen eller liknande förut och kan jämföra med dessa preparat?

Den sista sidan du ska söka information om en produkt, är på produktens hemsida. Då hade varenda produkt på marknaden fungerat.

Det lite lustiga i det hela är att jag lyckades hitta en ända studie om CYTOCLEAN, och det var knappt värt att kalla studie. En genomgång om innehållet o dylikt bara. Inga som helst faktan om hur bra eller dåligt det är.
Citera
2008-02-19, 12:59
  #9
Medlem
Påkkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Men är du på riktigt eller? Är folk verkligen så dumma att de går på reklam bara så där? The humanity...

"Tydligen är Cytoclean unikt bra..."
Ironi är tydligen svårt att få fram till vissa...
Jag skulle kanske ha nyttjat någon söt smiley?
Citera
2008-02-19, 16:15
  #10
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Påkker
"Tydligen är Cytoclean unikt bra..."
Ironi är tydligen svårt att få fram till vissa...
Jag skulle kanske ha nyttjat någon söt smiley?

Ja faktiskt, det här är internet, finns gott om folk som skriver som du gjorde och faktiskt menar det. Beware of n00bz!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback